۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۰:۵۸
کد خبر: 80090818
T T
۰ نفر

استاندار تهران گفت: قيمت شير تا زمان تعيين قيمت نهايي توسط ستاد تنظيم بازار كشور 630 تومان است و با گرانفروشان برخورد مي شود.

'مرتضی تمدن' شنبه شب در پایان نشست ستاد تنظیم بازار استان تهران كه با محوریت ساماندهی قیمت شیر برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس ماموریتی كه توسط ستاد تنظیم بازار كشور به استانداری تهران محول شده، مقرر شد كه علل افزایش قیمت شیر مورد بررسی قرار گرفته و برای ارائه به این ستاد ارسال و تصمیم گیری شود.

استاندار تهران با اشاره به جهش غیر واقعی قیمت محصولات لبنی در تهران گفت: باید تعادلی در عرضه محصولات لبنی به مردم ایجاد می شد كه این مهم امروز به همت دولت و عرضه كنندگان شیر در پایتخت انجام و تعیین وتكلیف شد.

وی قیمت عرضه شیر در بازار تا زمان اعلام نهایی قیمت آن توسط ستاد تنظیم بازار كشور را كیلویی 630 تومان اعلام و تاكید كرد: چنانچه افرادی بیشتر ازاین مبلغ از مصرف كنندگان دریافت كنند به تعزیرات حكومتی معرفی می شوند.

ستاد تنظیم بازار با محوریت ساماندهی قیمت شیر به ریاست استاندار تهران شنبه شب با حضور مدیران سازمان های جهاد - كشاورزی و صنعت، معدن، تجارت استان تهران، شركت پشتیبانی امور دام، اتحادیه دامداران كشور و استان تهران و جمعی از كارشناسان و تولید كنندگان شیر برگزار شد.

دراین نشست علل افزایش قیمت شیر و محصولات لبنی در تهران مورد بررسی قرار گرفت.

تهرام/1988/1275 /
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد