۲۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۵
کد خبر: 80235681
T T
۰ نفر

حضور پررنگ فيلم هاي ايراني در شبكه نمايش خانگي

۲۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۵
کد خبر: 80235681
حضور پررنگ فيلم هاي ايراني در شبكه نمايش خانگي

تهران- آثار متنوع ايراني را اداره كل همكاري هاي سمعي و بصري و نمايش خانگي به بازار عرضه كرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از سازمان سینمایی، 'سعید رجبی فروتن' مدیركل همكاریهای سمعی و بصری و نمایش خانگی گفت: در هفته ای كه در آن به سر می بریم از حیث تنوع و تعداد برنامه عرضه شده در شبكه ،هفته ای استثنایی به شمار می رود. توزیع فیلم های سینمایی فرود در غربت،بدرود بغداد، مامان بهروز منو زد و قسمت تازه ای از سریال قهوه تلخ سبب غافلگیری بسیاری از مخاطبان و كارشناسان رسانه شد.

وی یادآور شد: همچنین در ابتدای این هفته از مجموعه مستند هوای تازه قسمت دوم با توزیع سه مستند دیدنی با نام های سلاطین خیابانها،من انرژی هسته ای نیستم و تاراز به علاقمندان سینمای مستند ارایه شد.

علاقمندان فیلم های ویدیویی شبكه نیز در این هفته بی نصیب نماندند و یه دروغ كوچولو را برای ساعات فراغت خود تهیه كردند.

مدیر كل همكاریهای سمعی و بصری و نمایش خانگی تاكید كرد: در هفته جاری اوج عرضه عناوین خارجی را باید در عرضه سریال 8 قسمتی نقطه مرگ دانست. سریالی كه مخاطب را برا ی تماشای قسمت های بعدی خود منتظر نمی گذارد و در اقداماتی ابتكاری ،هشت قسمت آن یكجا به بازار عرضه شده است.

رجبی فروتن توضیح داد: تمام این اتفاقات در شرایطی رخ داد كه در هفته قبل نیز شگفتی های تازه ای در شبكه رقم خورد. مستند پهلوان با شمارگان بالغ بر 100هزار نسخه در استان های تهران و البرز با استقبال خیره كننده مردم روبه رو شد.سینمای مستند ایران توزیع عنوانی را با چنین شمارگانی كمتر به یاد دارد.

وی ادامه داد: همچنین خبرها حكایت از فروش تمامی نسخ توزیع شده قسمت اول شام ایرانی در بازار دارد و شركت پخش در تدارك ساز و كار متفاوتی برای توزیع قسمت دوم برنامه می باشد.

فروتن گفت: میانه هفته نیز برای نخستین بار شاهد آیین ویژه ای برای نمایش خصوصی فیلم ویدیویی خیابان یكطرفه بودیم؛ فیلمی كه به دلیل جذابیت های روایی با شمارگان بالایی در شبكه توزیع خواهد شد و پیشاپیش برنامه ریزی برای نمایش آن در چند ایالت آمریكا به انجام رسیده است.

فراهنگ**1983**