۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۲۶
کد خبر: 81954929
T T
۰ نفر
فرماندار:200 ميليارد ريال صرف پروژه هاي دهه فجر در شهرستان دير شد

بوشهر - ايرنا- فرماندارشهرستان دير استان بوشهر گفت:مبلغ 200 ميليارد ريال صرف پروژه هاي افتتاحي و اجرايي شده اين شهرستان در دهه فجر انقلاب اسلامي امسال شده است.

حمزه اعتماد روز دوشنبه در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود:در اين مدت 43 پروژه با 170 ميليارد ريال اعتبار در شهرستان دير به بهره برداري رسيده است.
وي گفت:همچنين عمليات اجرايي 10 پروژه عمراني و ورزشي نيز با اعتبار 30 ميليارد ريال در اين دهه مبارك آغاز شده است.
فرماندار دير اظهارداشت: مهم ترين پروژه اي كه در اين دهه اجرايي شد بوستان اميد با اعتبار شش ميليارد ريال و افتتاح ادامه بلوار خليج فارس شهر دير با اعتبار هشت ميليارد ريال بوده است.
وي ادامه داد: همچنين 10 واحد مسكوني مددجويان كميته امداد با اعتبار سه ميليارد ريال و طرح اشتغال زايي با اعتبار 300ميليون ريال از ديگر پروژه هايي بود كه به بهره برداري رسيد.
اعتماد اضافه كرد: پارك روستايي الي جنوبي با اعتبار يك ميليارد و 500 ميليون ريال به بهره برداري رسيد و احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامي آغاز شد.
وي با اشاره به افق روشن پيش روي شهرستان گفت: منطقه پارس شمالي در محدوده اين شهرستان نويد آينده بسيار درخشاني براي رونق و آباداني را مي دهد.
فرمانداردير اضافه كرد: يكي از كارهايي كه قرار است بعد از برجام عملياتي شود پارس شمالي است كه سال هاست معطل مانده و اميدوارم اجرايي شود.
وي اظهارداشت: پروژه بايد از هم اكنون بدرستي مديريت شود تا اجراي پارس شمالي به سرنوشت مشكلات پارس جنوبي دچار نشود و مردم شهرستان و استان بهره كافي از اين نعمت خدادادي ببرند.
اعتماد بيان داشت: در دولت تدبير و اميد براي توسعه و عمران شهرستان در بخش شهري و روستايي گام هاي بسيار خوبي برداشته شده است كه بخشي از آنها در دهه مبارك فجر امسال به بهره برداري رسيده است.
شهرستان دير با 54 هزار نفر جمعيت در 180 كيلومتري جنوب مركز استان بوشهر قراردارد.
7207/1656