۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۳۸
کد خبر: 83252369
T T
۰ نفر
چهارمحال و بختياري آماده كمك به مناطق سيلزده كشور است

شهركرد - ايرنا- رئيس فراكسيون نفت و انرژي و نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، كوهرنگ، كيار و دهستان دستگرد گفت : اكنون چهارمحال و بختياري آماده كمك رساني به مناطق سيلزده شمال كشور هستند.

علي كاظمي باباحيدري روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود : در تماس تلفني با نمايندگان استان گلستان، آمادگي چهارمحال و بختياري در خصوص كمك به مردم سيلزده اين استان از سوي استاندار و نماينده اردل، فارسان ، كوهرنگ ، كيار و دهستان دستگرد اعلام شد.
به گفته وي، چهارمحال و بختياري آمادگي كمك رساني امدادي و پشتيباني به مردم مناطق سيلزده كشور از جمله گلستان را دارد.
وي تصريح كرد : مردم چهارمحال و بختياري همواره در امدادرساني و كمك به مردم مناطق مختلف كشور كه با مشكلات و خسارت هاي طبيعي روبرو شده اند، پيشگام بوده اند.
عضو كميسيون برنامه ، بودجه و ديوان محاسبات مجلس شوراي اسلامي در خصوص توجه مجلس به ستاد مديريت بحران كشور نيز گفت : در اين راستا مجلس شوراي اسلامي لايحه جامع مديريت بحران را تصويب كرد و اين لايحه به شوراي نگهبان ارسال شده است.
به گفته وي، در بودجه سال 98 نيز به حوزه مديريت بحران توجه شده است تا همواره اين ستاد در برابر حوادث طبيعي نظير سيل و زلزله آمادگي لازم را داشته باشد.
به گزارش ايرنا، سيلاب اخير به برخي از مناطق شمالي كشور از جمله گلستان ، مازندران و خراسان شمالي خسارت هايي را وارد كرد كه اوج اين خسارت ها در شهرهاي آق قلا ، گميشان و بندرتركمن و روستاهاي آن در گلستان بوده است.
2097