۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۰۵
کد خبر: 83022029
T T
۰ نفر

خانه تكواندو در ميانه ايجاد مي شود

۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۰۵
کد خبر: 83022029
خانه تكواندو در ميانه ايجاد مي شود

تبريز - ايرنا - رييس هيات تكواندو آذربايجان شرقي با اشاره به درخشش تكواندوكاران ميانه اي در مسابقات آسيايي جاكارتا از احداث خانه تكواندو در شهرستان ميانه خبر داد.

جعفر رنجبرپور روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشي ايرنا افزود: با هماهنگي هايي كه با اداره كل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي و فدراسيون تكواندو انجام شده قول مساعد از ايوب بهتاج مدير كل اداره ورزش و جوانان آذربايجان شرقي براي ساخت خانه تكواندو در شهرستان ميانه 'مهد تكواندو' اخذ شده است.
وي با اشاره به روز جهاني تكواندو ( 3 سپتامبر )، خاطرنشان كرد: براي توسعه همگاني تكواندو روز جمعه 16 شهريور از ساعت 8 و 30 دقيقه برنامه كوهروي خانوادگي براي اعضاي تكواندو استان در كوه عون ابن علي تبريز برگزار مي شود.
رييس هيات تكواندو آذربايجان شرقي با بيان اينكه يكي از اهداف فدراسيون تكواندو، آشنايي مردم با اين رشته ورزشي است در اين راستا استفاده از فضاهاي باز براي اجراي حركات نمايشي پومسه و شكستن اجسام همچنين برگزاري مسابقات در فضاهاي باز پيش بيني شده است.
وي اظهارداشت: براي گردهمايي روز جمعه شانزدهم شهريور نيز سعي در برگزاري اين حركات داريم.
وي همچنين از برگزاري مراسم ويژه تجليل از مدال آوران ورزشي استان در مسابقات آسيايي جاكارتا خبرداد و گفت: اداره كل ورزش و جوانان و هيات تكواندو استان با برگزاري مراسمي از مدال آوران تكواندو آذربايجان شرقي با توجه به وسع خود تجليل و قدراني خواهد كرد.
رنجبرپور در ادامه از موافقت و همكاري استاد فلاحي راد، مربي كار كشته تكواندو در شهر ميانه براي آموزش و تبادل تكنيك در بين باشگاه هاي ديگر شهرستان هاي استان خبر داد و گفت: درصدد استفاده از تجارب و ايده هاي اين استاد موفق و ديگر قهرمانان تكواندو در پيشرفت اين رشته ورزشي در سطح استان هستيم تا شاهد موفقيت هاي بيش از پيش تكواندوكاران استان در ميدان هاي ورزشي باشيم.
به گزارش ايرنا در تركيب تيم پنج نفره تكواندو كشورمان در مسابقات آسيايي جاكارتا سه ورزشكار ميانه حضور داشتند كه موفق به كسب 2 طلا و يك نقره شدند.
/3071/9853