۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۷
کد خبر: 83257216
T T
۰ نفر

دماي هوا در اصفهان افزايش مي يابد

۷ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۴۷
کد خبر: 83257216
دماي هوا در اصفهان افزايش مي يابد

اصفهان- ايرنا - كارشناس مسوول پيش بيني اداره كل هواشناسي استان اصفهان گفت: با خروج سامانه ناپايدار و بارش زا از اين استان دماي هوا افزايش پيدا مي كند.

حجت الله علي عسگريان روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: دماي فعلي شهر اصفهان 15 درجه سانتي گراد با رطوبت 25درصد و سرعت وزش باد 18 كيلومتر در ساعت گزارش شده است.
به گفته وي دماي هوا در 24 ساعت آينده در بيشتر مناطق استان يك تا سه درجه سانتي گراد افزايش خواهد داشت.
به گفته وي تحليل نقشه هاي هواشناسي بيانگر استقرار جو به نسبت پايدار بر روي استان است.
كارشناس مسوول پيش بيني اداره كل هواشناسي اصفهان بيان كرد: با گذر موج ناپايدار در بيشتر مناطق استان از روز پنجشنبه افزايش ابر و رگبار پراكنده و در نواحي غربي رگبار و رعد و برق پيش‌بيني مي ‌شود.
وي از خور و بيابانك با 23 درجه سانتي گراد به عنوان گرمترين و فريدونشهر با 2 درجه سانتي گراد زير صفر سردترين نقطه استان نام برد.
علي عسگريان براي كلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه هواي كمي ابري بتدريج افزايش ابر و وزش باد به نسبت شديد و رگبار پراكنده و براي روز جمعه، هوا كمي ابري گاهي افزايش ابر و وزش باد پيش بيني كرد.
وي با اشاره به بارش هاي روز گذشته در استان اضافه كرد: شهر خوانسار با 16.3 ميلي متر و 9 سانتي متر برف بيشترين ميزان بارندگي را در 24 ساعت گذشته به خود اختصاص داد.
كارشناس مسوول پيش بيني اداره كل هواشناسي استان اصفهان اظهار داشت: پس از خوانسار بيشترين ميزان بارش هاي استان اصفهان در 24 ساعت گذشته تا امروز در گلپايگان با 13.8 ميلي متر، سميرم با 12.8 ميلي متر و فريدونشهر با 8.6 ميلي متر ثبت شده است.
وي ميزان بارندگي در كلانشهر اصفهان تا صبح امروز را 8.1 ميلي متر اعلام كرد.
كارشناس مسوول پيش بيني اداره كل هواشناسي اصفهان گفت: در 24 ساعت گذشته در شهرهاي ميمه با هفت ميلي متر، نطنز 6.8 ميلي متر و نجف آباد 6 ميلي متر بارش باران گزارش شد.
وي افزود: شهر نايين با 1.7 ميلي متر بارندگي، كمترين ميزان بارندگي در اين استان در 24 ساعت گذشته را به خود اختصاص داد.
6026/ / 7150