۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۵۵
کد خبر: 83309428
T T
۰ نفر
منصوريان: ديدار سختي با فولاد خوزستان داريم

اصفهان- ايرنا- سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ديدار فردا بين تيم هاي ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان مهم است و هر دو تيم براي كسب جايگاه ششميدر ليگ برتر رقابت سختي را خواهند داشت.

به گزارش ايرنا، عليرضا منصوريان روز جمعه در نشست خبري قبل از ديدار تيمش مقابل تيم فوتبال فولاد خوزستان افزود: ديدار سختي را با تيم خوب فولاد خوزستان در پيش داريم چون هر دو تيم براي به دست آوردن جايگاه ششم ليگ برتر فوتبال رقابت مي كنند.
وي با ابزار علاقه به افشين قطبي سرمربي تيم فولاد خوزستان ، بيان كرد: من به اين مربي مديون هستم و در تيم ملي خيلي به من كمك كرد و از علم بالايي برخورداراست و انسان با صداقت وخوبي است.
وي اظهارداشت: افشين قطبي وقتي كه سرمربي تيم ملي فوتبال ايران بود به پرچم كشور احترام فوق العاده اي مي گذاشت به او خوش‌آمد مي‌گويم و اميدوارم ميزبان خوبي براي او در اصفهان باشيم.
منصوريان تصريح كرد : بازي سختي را با فولاد در پيش داريم، اين تيم روي زمين خوب بازي مي كند و خودش را پيدا كرده است و تيم ما از يك بازي سخت برگشته است و خدا را شكر مي كنم كه موفق ظاهر شديم و پرچمدار ذوب آهن در آسيا مايه افتخاراست و اميدوارم بتوانيم محكم تر از گذشته قدم برداريم.
وي با اشاره به وضعيت هر دو تيم بعد از تغييرات در كادر فني يادآور شد : هر دو تيم شرايط كساني داشتند ولي مسير رشد فولاد زودتر از ذوب آهن شروع شد و توانستند پرسپوليس و تراكتور را شكست دهند و شرايط شان خوب شود.
وي اضافه كرد : تيم ما در نيم فصل دوم شرايط خوبي پيدا كرد و مسير صعوي را طي كرديم و در جدول امتيازگيري نيم فصل دوم رتبه دوم هستيم و مي خواهيم به رتبه ششم ليگ برتر برسيم كه تيم رقيب ما يعني فولاد خوزستان چنين تفكراتي دارند.
سرمربي فوتبال ذوب آهن با بيان اين كه گرفتن امتياز از تيم قطبي براي ما اهميت دارد ، افزود: ما تيم بازيكن رحيف را به خوبي آناليز كرد تا بهترين نتيجه را كسب كنيم.
منصوريان با بيان اين كه بازيكنان تيم ذوب آهن همانند يك خانواده هستند، اظهارداشت: در اين راستا تيم ما به كمك سرپرست و مدير كارخانه ذوب آهن نيازمند است.
وي با اشاره به حواشي به وجود آمده بين هيات مديره و مديرعامل ذوب آهن بيان كرد: موفقيت يك تيم در گروه همدلي و با هم بودن است وقتي دست مديرعامل كارخانه و باشگاه در يك دست باشد مي توانيم به نقطه خوبي برسيم.
منصوريان اضافه كرد : سعيد آذري مديرعامل باشگاه و منصور يزدي زاده مديرعامل كارخانه دست در دست هم بگذارند و همدلي به تيم كمك خواهد كرد.
سرمربي تيم ذوب آهن اصفهان گفت: در اصفهان حاشيه نيست و فضاي رسانه اي استان بر عكس تهران است و در اينجا به شكل ويژه اي از ذوب آهن و سپاهان حمايت مي شود.
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن همچنين به حاشيه هاي ديدار تيم فوتبال ذوب آهن و الزورا عراق در كربلا اشاره كرد و گفت: وقتي عقب بودم بازيكنان الزوراء عراق وقت تلف مي كردند و خودشان را به زمين مي زدند ولي وقتي كه تيم ما گل تساوي را به حريف زد اين درگيري ها شروع شد و هواداران تيم حريف ما سمت ما شيشه نوشابه پرتاب كردند و وارد زمين و با بازيكنان ما درگير شدند.
وي با بيان اين كه متاسفانه تصاوير تلويزيوني الزورا مهندسي شده بود و 20 درصد اتفاقات را به نمايش گذشت، افزود: زماني كه هواداران به داخل زمين آمدند، بازيكنانم حالت دفاعي به خودشان گرفتند با اين حال بازيكنان و مربيان الزورا خيلي عذر خواهي كردند و از اين اتفاق متاسف شديم.
منصوريان تصريح كرد: درديدار فردا اوساگونا را به دليل محروميت در اختيار نداريم و بازيكن مصدوم هم نداريم.
به گزارش ايرنا، ديدار تيم هاي ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته 29 ليگ برتر فوتبال فردا شب از ساعت 21:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار مي شود.
8114/6026/