۱۲ مهر ۱۳۹۱، ۸:۲۹
کد خبر: 80352517
T T
۰ نفر
اردوهاي راهيان نور دانش آموزي گسترش مي يابد

تهران-وزير آموزش و پرورش گسترش اردوهاي راهيان نور براي دانش آموزان را از برنامه هاي اين وزارتخانه عنوان كرد و گفت:تلاش مي شود هر ساله اين اردوها در سطح وسيع تري انجام گيرد تا همه دانش آموزان از اين طريق با جانفشاني ها و فداكاري هاي شهدا و ايثارگران بيشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،'حمید رضا حاجی بابایی 'صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح اردو های راهیان نور دانش آموزی ویژه دختران در دبیرستان امام رضا (ع ) ،این اردوها را زیباترین و به یادماندنی ترین سفر برای دانش آموزان دانست.

وی اظهار داشت:دانش آموزان در اردوهای راهیان نور قدم به جایی می گذارند كه انسان هایی همه سختی ها را به جان خریدند تا ما امروز در كشور به راحتی زندگی كنیم.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود گفت:مهمترین هدف تحول بنیادین در آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی است كه در آینده نقش موثری در پیشرفت كشور داشته باشند .

حاجی بابایی افزود:آنچه كه در نظام تعلیم و تربیت جدید برای ما مهم است تربیت دانش آموزانی است كه در درجه اول احترام به پدر و مادر را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینكه در آموزش و پرورش سعی می كنیم بنای نظام آموزشی را بر تربیت قرار دهیم اظهار داشت :تربیت می تواند كارایی فرد متخصص را افزایش داده انسانی مفیدتر برای جامعه بیافریند.

اجتمام *9022 *1580
۰ نفر