۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۷:۵۲
کد خبر: 80379223
T T
۰ نفر
رييس جمهوري درگذشت دانش آموزان بروجني را تسليت گفت

تهران - رييس جمهوري در پيامي جان باختن 26 دانش آموز دختر شهرستان بروجن استان چهار محال و بختياري را در پي سانحه تصادف اتوبوس كاروان راهيان نور تسليت گفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام 'محمود احمدی نژاد آمده است: خبر تأسف‌بار و تألم برانگیز سانحه تصادف كاروان راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری كه منجر به پرواز ملكوتی جمعی از عزیزترین دانش‌آموزان دختر شهرستان بروجن شد، بر قلوب آحاد ملت ایران جراحتی عمیق بر جای نهاد.

در این پیام تصریح شده است : بی‌تردید این نهال‌های نورسیده كه در راه بازگشت از سرزمین ایثار و شهادت، جان شیرین خود را از دست دادند، اجری بزرگ در نزد حضرت حق دارند.

در پیام رییس جمهوری آمده است: اینجانب صمیمانه مصیبت وارده را كه حقیقتاً كلام در شرح آلام آن قاصر است، تسلیت عرض كرده و برای خانواده‌های معزز این گل‌های باغ مرضیه اطهر(س) و جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی كشور عرض رحمان و همجواری با شهیدان والامقام را از خداوند منان مسألت دارم.

450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، هفته گذشته در قالب اردوی راهیان نور با 10 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب كشور اعزام شدند كه متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یكی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان دچار سانحه رانندگی شد.

در این سانحه دلخراش 26 دانش آموز كشته و 18 نفر دیگر مجروح شدند.

سیام **1708**1572