۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۷:۴۹
کد خبر: 80384047
T T
۰ نفر
وزارت آموزش و پرورش براي حذف كنكورآمادگي كامل دارد

تهران- رييس مركز سنجش و ارزيابي تحصيلي وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش آمادگي كاملي براي اجراي طرح حذف كنكور سراسري در كشور دارد.

به گزارش ایرنا به نقل ازمركز اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، 'عبدالامیر عرفی' عصر سه شنبه در گردهمایی روسای سنجش و ارزشیابی تحصیلی ادارات كل آموزش و پرورش سراسر كشور در باشگاه فرهنگیان تهران، افزود: بررسی‌های صورت‌گرفته در سطوح استانی و كشوری بیانگر آمادگی كامل مدیران سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی آموزش و پرورش در اجرای طرح حذف كنكور سراسری است.

وی ادامه داد: در صورتی كه مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز این آمادگی را داشته باشند ، اطلاعات كامل دانش‌آموزان برای اجرای این طرح در اختیار آنها قرار داده خواهد شد.

عرفی با اشاره به این كه جمع‌ آوری و ارسال سوابق دانش آموختگان در وزارت آموزش و پرورش با اجرای طرح نظارت جامع به خوبی در سراسر كشور نهادینه شده است، اضافه كرد: با راه‌اندازی موفق این سامانه، اطلاعات شناسنامه ‌ای و تحصیلی فارغ‌ التحصیلان، جمع‌آوری و پالایش شده است و هم‌ اكنون سوابق تحصیلی بیش از پنج میلیون فارغ‌ التحصیل نظام آموزشی كشور در این سامانه بارگذاری شده است.

رئیس مركز سنجش آموزش و پرورش اظهار كرد: با اجرای طرح نظارت جامع در ادارات كل آموزش و پرورش سراسر كشور همه مراحل صدور مدارك تحصیلی دانش‌آموزان نهادینه شده است و در سال گذشته نیز اطلاعات تحصیلی 280 هزار نفر از فارغ‌التحصیلان به‌طور دقیق و منظم در اختیار سازمان سنجش و آموزش كشور قرار گرفت.

اجتمام(1)**1429/1647
۰ نفر