۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۳۷
کد خبر: 80389933
T T
۰ نفر
دو هزار دانش آموز روزنامه ديواري نمايشگاه مطبوعات را طراحي مي كنند

تهران- دو هزار دانش آموز در نوزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها روزنامه ديواري دانش آموزي را به صورت تصويري و بدون متن طراحي مي كنند.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، این روزنامه دیواری دانش آموزی با مشاركت بیش از دو هزار دانش آموز با موضوع نگاه كودكان و نوجوانان به افق 1404 ایران اسلامی به صورت بدون متن و در قالب تصویری تهیه خواهد شد.

روزنامه دانش آموزی هشتم تا دهم آبان ماه جاری در مصلای امام خمینی (ره) محل برگزاری نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها طراحی می شود.

علاقه مندان به مشاركت در تهیه این روزنامه دیواری می توانند از ساعت 10 صبح روزهای برگزاری نمایشگاه در محل سالن نشریات كودك و نوجوان حضور یابند.

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از هفتم تا سیزدهم آبان ماه جاری در مصلای امام خمینی (ره) برپا است. این نمایشگاه از ساعت 9 تا 20 روزهای هشتم تا سیزدهم آبان ماه جاری برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری ها ظهر امروز(یكشنبه) با حضور سید 'محمد حسینی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گشایش می یابد.

اجتمام(1)**1497 ** 1569
۰ نفر