۹ آبان ۱۳۹۱، ۹:۲۵
کد خبر: 80392851
T T
۰ نفر
شور و هيجان دانش آموزان در بازديد از نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها

تهران- نوزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات وخبرگزاري ها در حالي سومين روز از فعاليت خود را در مصلاي امام خميني (ره) آغاز مي كند كه تعدادي از دانش آموزان با شور و اشتياق و هيجاني وصف ناپذير در اين نمايشگاه حضور يافته اند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، تعداد بسیاری از دانش آموزان از ساعت هشت و سی دقیقه صبح امروز مقابل درهای ورودی سالن های نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها صف كشیده بودند.

درهای نمایشگاه كه راس ساعت 9 برای بازدیدكنندگان گشوده شد، ناگهان موجی از هیجان و شور و نشاط نمایشگاه را فراگرفت.

دانش آموزان كه بیشتر از مقاطع ابتدایی و راهنمایی هستند، با اشتیاقی وصف نشدنی آمده اند تا با دنیای تولید وعرضه خبر و خبررسانی از نزدیك آشنا شوند؛

آنان پشت سرهم و همانند صف های مدرسه در حال حركت در سالن های نمایشگاه و بازدید از غرفه ها هستند.

بیشتر این دانش آموزان برای نخستین بار است كه به نمایشگاه مطبوعات آمده اند و از وسعت، بزرگی و حضور این همه نشریه، مجله، خبرگزاری و رسانه شگفت زده شده اند.

چهره هایشان هم از دیدن انبوهی از مجلات رنگارنگ، تصاویر رنگی از هنرمندان و فوتبالیست های مشهور، در تعجب مانده و زیر لب زمزمه می كنند كه ای كاش خود این افراد هم در نمایشگاه حضور داشتند.

این دانش آموزان با پوشش های شاد، مرتب در حال حركت در سالن ها هستند و می خواهند از همه غرفه ها دیدن كنند.

تعدادی از این دانش آموزان نیز به دنبال این هستند كه چگونه می توانند به دنیای خبر و خبرنگاری راه پیدا كنند و این سوال كه ذهنشان را مشغول كرده است، مطرح می كنند.

پوسترهای رنگی و قاب عكس هایی كه تصویر بازیگران و خواننده های مشهور و محبوب نسل جدید و جوان را جلوه می دهد نیز توجه دانش آموزان را به خود جلب كرده است.

اجتمام(5)**9134 **1572