۱۹ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۳۱
کد خبر: 80407021
T T
۰ نفر
حداد عادل:مردم مشكلات اخير اقتصادي را به پاي دولت نمي نويسند

اصفهان - نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: ملت ايران مشكلات اين چند ماه اخير اقتصادي را به پاي نظام و دولت اصولگرا كه در خدمت همواره ثابت قدم بوده است، نمي نويسند.

به گزارش ایرنا، 'غلامعلی حداد عادل' روز جمعه در جمع نخبگان سیاسی و فرهنگی اصفهان اظهاركرد: مسوولان و بدنه اجرایی نظام جمهوری اسلامی با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند و شرایط بوجود آمده اقتصادی در كشور بیشتر متوجه و تحت تاثیر تحریم هاست.

وی افزود: انصاف نیست تمام مشكلات را به دولت منتسب كنیم و نقش برنامه های دقیق دشمنان و تحریم های آنان را نادیده بگیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به درك بالای مردم ایران اشاره كرد و گفت: این ملت شرایط را درك می كنند و مشكلات را به پای نظام و دولت نمی نویسند.

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نعمت و لطف خدا برای ملت ایران دانست و افزود: دینداری مردم عامل پیروزی انقلاب و انقلاب باعث تقویت دینداری و موتور محرك ایمان مردم است.

حداد عادل بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی را استقلال دانست و گفت: حداقل بعد از دو قرن كه تصمیمات مهم كشور ما در سفارتخانه های كشورهای غربی و در سیا گرفته می شد به بركت انقلاب امروز در امور كشورمان بیگانگان نقشی ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نعمت امنیت را یكی دیگر از بركات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان و تصریح كرد : امروز كشور ما به بركت وحدت حول ولایت فقیه قرار گرفته و در كمال امنیت و سلامت راه خود را سپری می كند.

وی شكل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی را در منطقه استراتژیك خاورمیانه بزرگترین خطر امریكا و متحدان غربی آن عنوان كرد و گفت: خطر بزرگتر برای دشمن الگو شدن ایران اسلامی برای كشورهای آزادیخواه جهان و پدید آمدن بیداری اسلامی است.

حداد عادل با بیان اینكه شرایط امروز كشور به مراتب بهتر از شرایط اول انقلاب است، تاكید كرد: اكنون در منطقه هیچ مشكلی بدون دخالت ایران قابل حل نیست و تمام تحلیلگران عرصه سیاسی دنیا هم براین باور اعتراف می كنند .

رییس فراكسیون اصولگرایان مجلس تصریح كرد:دشمنی دشمنان این نظام از اول انقلاب تا كنون ادامه داشته و تنها به فراخور شرایط، نوع و روش آن تغییر كرده است.

وی افزود: دشمنان یك روز با تهدید نظامی و روز دیگر با توطئه سیاسی و امروز هم با جنگ تمام عیار اقتصادی به مصاف كشور ما آمده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاكید كرد: ملت ایران همانگونه كه در گذشته پیروز شد در این مقطع نیز با وحدت و تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیروز این نبرد تمام عیار بیرون خواهد رفت.

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، هدف اصلی دشمن از تحریم ها را جلوگیری از رشد و پیشرفت این نظام اسلامی خواند وگفت:دشمنان برای رسیدن به اهداف خود با 120كانال ماهواره ای و دهها هزار شبكه اینترنتی و انواع و اقسام دروغ و تهمت و تبلیغ علیه نظام مشغول تضعیف پایه های اعتقادی جوانان كشورمان هستند.

وی متذكر شد: دشمن می خواهد فشار اقتصادی را با آشفتگی سیاسی در داخل كشور تكمیل كند و همه را به جان هم بیاندازد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد وحدت و جلوگیری از تفرقه و سوءاستفاده از احساسات جامعه ، افزود: همواره رهبری در طول این چند سال همه را به وحدت دعوت می كردند اما در این مقطع حساس ایشان به صراحت و با این تعبیر كه 'اگر هر كسی بخواهد از احساسات مردم سوء استفاده كند خائن به این مردم و نظام است '،نهایت حساسیت این مقطع زمانی را می رساند .

حدادعادل با بیان اینكه باید اقتصاد مقاومتی را در دو بعد دولتی و مردمی جدی بگیریم ، گفت: در بخش اقتصاد مقاومتی در دولت ، تلاش های بسیاری شده و باید راه های عبور از مشكلات را پیدا كرد.

وی اضافه كرد: مردم باید با تاسی از رهنمودهای دینی و همچنین فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در مورد سبك زندگی، خود را برای این مرحله گذار آماده و مجهز كنند.

وی همچنین در باره طرح سوال از رییس جمهوری توسط نمایندگان مجلس گفت: بنده به عنوان عضوی از فراكسیون اصولگرایان مجلس معتقدم طرح این موضوع در مقطع كنونی به نفع نظام و انقلاب نیست .

حدادعادل این موضوع را موجب تنش در جامعه دانست و افزود: استنباط ما در فراكسیون اصولگرایان مجلس این است كه این حركت منطبق با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نیست.

وی ابراز امیدواری كرد كه این موضوع به نوعی حل شود تا بیشتر از این برای دشمنان این نظام و مردم خوراك تبلیغاتی درست نشود .

حداد عادل همچنین گفت:مردم بصیر و باذوق اصفهان همواره در صحنه های مختلف این انقلاب حاضر و همیشه پشتوانه ای محكم برای انقلاب و نظام بوده و هستند.

/8112/1042/681
۰ نفر