۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۳۴
کد خبر: 80410018
T T
۰ نفر
آموزش سبك‌هاي زندگي در مهدهاي كودك ضروري است

تهران- نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از عدم ارايه آموزشهاي لازم در خصوص سبك‌هاي زندگي تاكيد كرد : از نظر من اين آموزشها بايد درسنين اوليه و از طريق مربيان مهدهاي كودك آغاز شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،'غلامعلی حداد عادل' روز یكشنبه در مراسم 'رونمایی از كتاب‌های سه گانه زندگی' سازمان بهزیستی در تهران افزود: سبك زندگی، اصطلاحی در جامعه شناسی بوده و بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینكه مقام معظم رهبری نیز درفرمایشات اخیر خود به اجرای این موضوع بسیار تاكید كرده اند، گفت: ایشان مولفه ‌های سبك زندگی را برشمرده‌اند ، سبك زندگی از افراد شروع می ‌شود و مجموعه رفتار، گفتار و طرز لباس پوشیدن سبك زندگی فرد را تشكیل می‌ دهند.

وی تاكید كرد: وقت آن رسیده است كه نگاه عمیق‌ تری به رفتارهای خود داشته و از تقلید دست برداشته و سبك زندگی خاص خود را پیاده كنیم.

وی در ادامه با انتقاد از نفوذ غرب زدگی در رفتارها گفت : باید به سبك زندگی مد نظر مقام معظم رهبری مبتنی بر بازگشت به خود،یافتن اعتماد به نفس،دوری از خود بیگانگی و محترم شمردن ارزشهای شخصی تاسی جوییم.

نماینده مردم تهران در ادامه تاكید كرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل است و بدون تغییر سبك زندگی قادر به داشتن این نوع اقتصاد نیستیم.

حداد عادل ، بر ضرورت داشتن نگاه علمی در زمینه آموزش مهارتهای زندگی و داشتن سبك‌های زندگی بومی تاكید كرد و گفت:‌ انتشار این كتاب‌ها و داشتن نگاه علمی خوب است، اما با توجه به گرانی كاغذ نباید این كتاب‌ها تنها به صورت تشریفاتی به ادارات ارسال و در قفسه‌ها جای گیرند، بلكه ضروری است كه خوانده و ترویج شوند.

حداد عادل در ادامه خاطر نشان كرد: ما ملت بزرگی هستیم كه با انقلاب اسلامی خود دنیا را تكان داده‌ایم.

اجتمام(3)**9134 **1647
۰ نفر