۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۲۷
کد خبر: 80420232
T T
۰ نفر

حاجي بابايي: بايد قدرت همراه با عدالت باشد

۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۲۷
کد خبر: 80420232
حاجي بابايي: بايد قدرت همراه با عدالت باشد

تهران - وزير آموزش و پرورش گفت: بايد سعي كنيم تا سياست همراه با مشروعيت ،قدرت همراه با عدالت، آزادي همراه با مسووليت و تبليغ همراه با حقيقت باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ، ' حمیدرضا حاجی بابایی ' روز یكشنبه در همایش شوراهای ستاد امر به معروف و نهی از منكر وزارتخانه ها كه در تهران برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی به عنوان نهاد عدالت، حقیقت، مشروعیت و مسوولیت، پا به عرصه گذاشت، چرا كه ما بر اساس امر به معروف انقلاب كردیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینكه اسلام مترقی ترین مكتب و آیین الهی است، اظهار داشت: اسلام كار مردم را با مردم انجام می دهد و به جامعه توجه دارد.

حاجی بابایی اضافه كرد: بزرگترین معروف ما، حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است و هیچ منكری بالاتر از این نیست كه كسی كاری انجام دهد تا نظام جمهوری اسلامی تضعیف شود، چرا كه ستون امر به معروف و نهی از منكر، نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: از ویژگی های امر به معروف و نهی از منكر این است كه این مهم قضا نمی شود.

حاجی بابایی افزود: یك مسوول در نظام جمهوری اسلامی باید بداند كه نوع راه رفتن، هزینه كردن، نوع گفتار و كردار او را مردم به حساب نظام جمهوری اسلامی می گذارند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به سرعت به سمت پیشرفت حركت می كند، اما ما باید از نظر فردی، اجتماعی و خانوادگی نیز روز به روز رشد كرده و خود را به سقفی كه جهان اسلام تعیین می كند، نزدیك كنیم.

حاجی بابایی افزود: ما محور جهان اسلام هستیم و كسی نمی تواند جای ما را در این زمینه بگیرد.

اجتمام (3)**9022**9105 ** 1569
۰ نفر