۲۹ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۰۱
کد خبر: 80421952
T T
۰ نفر
استخدام يكصد معلول در وزارت آموزش و پرورش

تهران- وزير آموزش و پرورش اعلام كرد از بين 40 هزار نفري كه از طريق آزمون استخدامي جذب آموزش و پرورش شدند، يكصد نفر از آن ها معلول هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'حمیدرضا حاجی بابایی' روز دوشنبه در حاشیه همایش علمی امر به معروف و نهی از منكر در حوزه تعلیم و تربیت در جمع خبرنگاران افزود: این وزارتخانه تنها وزارتخانه ای است كه اقدام به جذب و استخدام معلولین كرده است.

وی در پاسخ به این سووال كه آیا امسال نیز آزمون استخدامی خواهیدداشت، افزود: امسال آزمون استخدامی در آموزش و پرورش برگزار نخواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: هر فردی كه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شود به استخدام در می آید.

حاجی بابایی تصریح كرد: چنانچه بخواهیم نیرویی جذب كنیم، بر اساس رشته های مورد نیاز خواهد بود كه البته هنوز جمع بندی این مساله انجام نشده اما در برخی از رشته ها مثل فنی و حرفه ای كه در اولویت است برای سال آینده به جمع بندی خواهیم رسید.

وی در مورد جلسه هیات دولت در مورد استخدام یك تا چهار هزار نفر از سوی استان ها گفت: آموزش و پرورش یك دستگاه ملی است و استانی نیست و تمام تصمیمات ما در سطح ملی اتخاذ می شود،فعالیت هایی كه در آموزش و پرورش انجام می شود به صورت ملی است براین اساس باید بر اساس نیاز ملی درباره استخدام تصمیم گیری كنیم.

حاجی بابایی در مورد استفاده از فضای مدارس برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوی گفت: در مجلس شورای اسلامی اقداماتی در این زمینه صورت گرفته تا مدارس از این گونه فعالیت ها دور شود.

به گفته وی، قانون كلی كشور این است كه در دانشگاه ها، مدارس، ادارات و مراكز دولتی كاری برخلاف قانون اساسی و مجلس انجام نشود كه انتخابات یكی از این مصادیق است.

اجتمام(3)**9105**1569
۰ نفر