۲ آذر ۱۳۹۱، ۲۳:۴۰
کد خبر: 80427436
T T
۰ نفر
پيروزي در جنگ 8 روزه تداوم پيروزي هاي بزرگ مقاومت در جنگ 33 روزه و 22 روزه است

تهران - وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: مقاومت و پيروزي مردم غزه در جنگ هشت روزه، تداوم پيروزي هاي بزرگ مقاومت در جنگ 33 روزه و 22 روزه است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره كل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار 'احمد وحیدی' عصر پنجشنبه در نشست كمیته دیپلماسی دفاعی وزارت دفاع ضمن تبریك پیروزی مردم غزه به امت اسلامی، افزود: این پیروزی ها موجب شد كه مردم منطقه و جهان پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را به وضوع مشاهده كنند.

سردار وحیدی با تحسین و تجلیل از مقاومت كم نظیر مردم و مجاهدان سلحشور غزه تأكید كرد: این رشادت ها و پایداری ها علاوه بر بی اثر كردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، آنها را در تداوم جنگ افروزی دچار تردید، سردرگمی و اختلاف كرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به دفاع جانانه و پاسخ كوبنده و موثر موشكی رزمندگان جان بر كف غزه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، گفت: از بین رفتن كامل هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و فرو ریختن گنبد آهنینی كه قبلاً با ورود پهپاد حزب الله لبنان پایه های آن متزلزل شده بود، از مهمترین دستاوردهای مقاومت مردمی و پیروزی در جنگ هشت روزه بود.

سردار وحیدی اتخاذ رویكرد مقاومت، جهاد و شهادت از سوی مردم غزه را كشیدن خط بطلان بر اقدامات سازشكارانه و مهمترین عامل پیروزی در جنگ هشت روزه دانست.

وی افزود: در صورت اتخاذ چنین رویكردی از سوی جهان اسلام و تقویت حلقه های اتصال مقاومت، می توان برای همیشه شر این رژیم جنگ افروز را از سر مردم فلسطین كوتاه كرد.

سردار وحیدی اظهار داشت: پیروزی مردم غزه علاوه بر سرخوردگی شدید سران رژیم غاصب صهیونیستی، موجب شرمندگی سردمداران آمریكا و اتحادیه اروپا شد كه با حمایت های آشكار و پنهان و سكوت خود، مشوق جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی بودند.

وی قطع كامل روابط با رژیم صهیونیستی و كمك همه جانبه به مردم فلسطین به ویژه مردم غزه را حداقل اقدامی دانست كه می تواند از اقدامات گستاخانه و جنگ افروزانه رژیم صهیونیستی جلوگیری كند.

وی همچنین نسبت به هرگونه اقدامی كه موجب تضعیف جبهه مقاومت و انحراف افكار عمومی از مساله آزادی قدس و رهایی فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیستی شود، هشدار داد و گفت: این گونه اقدامات را خدمت به رژیم صهیونیستی و خیانت به مردم فلسطین تلقی می كنیم.

سردار وحیدی در ادامه یادآور شد: مقاومت، جهاد، شهادت و پیروزی مردم غزه یك بار دیگر پرده از چهره سردمداران سنگدل به اصطلاح مدعی حقوق بشر برداشت.

وی خاطر نشان كرد: این موضوع نشان داد كه آنها نه تنها به هیچ یك از حقوق و اصول انسانی پایبند نیستند، بلكه با حمایت آشكار از رژیم صهیونیستی در جرم و جنایات آنان شریك هستند.

1532**1478**1500**1368**

سرخط اخبار سیاست