جنگ هشت روزه غزه پوشالي بودن رژيم صهيونيستي را اثبات كرد

تهران- فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: پيروزي مردم مقاوم و غيور غزه در جنگ هشت روزه، بارديگر پوشالي بودن رژيم صهيونيستي را به اثبات رساند.

امیر دریادار'حبیب الله سیاری' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهارداشت: مردم غزه در حالی در این جنگ پیروز شدند كه رژیم صهیونیستی از حمایت های همه جانبه غرب برخوردار و به انواع تجهیزات و امكانات نوین و گسترده نظامی مجهز بود.

وی خاطرنشان كرد: این پیروزی به دنبال باور مردم مسلمان غزه، همت بلند و ایمان آنها به حقانیت مقاومت به دست آمد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاكید بر این كه مسلمانان فلسطینی ساكن در غزه، رژیم اشغالگر قدس را وادار به پذیرش شرایط آتش بس كردند، یادآور شد: معنای این پیروزی آن است كه اگر دشمن هر چه قدر هم از نظر نظامی قوی باشد، اما در برابر اراده ملت ها ضعیف است.

دریادارسیاری تصریح كرد: اقدام رژیم صهیونیستی در نوار غزه كه در وسعت بسیار كم انجام شد و طی آن با بیش از یك هزار سورتی پرواز مناطق مختلف این منطقه از جمله منازل مسكونی غیر نظامیان بمباران شد از نظر نظامی جایگاهی ندارد.

وی افزود: شكست رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه در نهایت پوشالی بودن این رژیم و همت بلند مردم غزه را به خوبی نشان داد.

رژیم صهیونیستی پس از شكست در جنگ های 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه، روز گذشه پس از هشت روز، شكست در برابر مسلمانان فلسطینی در غزه را پذیرفت كه از یك سو ضعف این رژیم و حامیان غربی آن و از سوی دیگر افزایش روز افزون قدرت مقاومت فلسطین را به جهانیان نشان داد.

سیام(4)**1478**9121**1336

سرخط اخبار سیاست