۱ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۴۳
کد خبر: 80465661
T T
۰ نفر
حاشيه، علت اصلي فروش 'من مادر هستم' نشده است

تهران - تهيه كننده 'من مادر هستم'، علت استقبال از اين اثر سينمايي را جذابيت هاي محتوايي و بصري آن دانست و گفت، حواشي شكل گرفته درباره 'من مادر هستم' ارتباطي با فروش خوب فيلم ندارد.

'سیدغلامرضا موسوی' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: 'من مادر هستم' از جذابیت های خاص خود برخوردار است و حضور علاقه مندان در مقابل سینماها برای تماشای این اثر سینمایی حاصل حاشیه ها نیست.

وی یادآور شد: برخی تجمع ها و اعتراض ها شاید شیب تبلیغ را برای این اثر سینمایی افزایش داده باشد، اما این جذابیت های بصری و محتوایی فیلم است كه موجب شده مخاطبان برای تماشای آن ترغیب شوند.

موسوی درباره اظهارنظر اخیر تهیه كننده فیلم 'سعادت آباد' درباره 'من مادر هستم' مبنی بر اینكه حواشی موجب فروش این اثر سینمایی شده افزود: 'من مادر هستم' بطور حتم از فیلم هایی همچون 'سعادت آباد' جذاب تر است و كیفیت بهتری دارد و بر اساس تحقیقات میدانی صورت گرفته، اغلب تماشاگران از این اثر سینمایی رضایت دارند.

وی تاكید كرد: 'من مادر هستم' ملودرامی است كه به درستی قصه خود را برای مخاطب روایت می كند و تماشاگر به معنای حقیقی احساس می كند كه فیلم دیده است.

موسوی گفت: حاشیه ها موجب تبلیغات برای فیلم 'من مادر هستم' شده اما از هفته دوم، این خود فیلم است كه می فروشد و در دو هفته اخیر حاشیه ای درباره این اثر نداشته ایم.

فیلم 'من مادر هستم' به كارگردانی فریدون جیرانی اكنون در سینماهای سراسر كشور در حال اكران است.

هنگامه قاضیانی، فرهاد اصلانی، حبیب رضایی، پانته آ بهرام و باران كوثری از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

فراهنگ(4) ** 1983 ** 1071
۰ نفر