۲ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۰۲
کد خبر: 80466656
T T
۰ نفر

فراخوان مسابقه وبلاگ نويسي نماز منتشر شد

۲ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۰۲
کد خبر: 80466656
فراخوان مسابقه وبلاگ نويسي نماز منتشر شد

تهران - فراخوان دومين دوره مسابقه ترويج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در فضاي مجازي با عنوان وبلاگ نويسي نماز منتشر شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار معارف ایرنا از ستاد اقامه نماز، 'رضا جدیدی' گفت: علاقه مندان برای شركت در این مسابقه می توانند مطالب خود را در قالب های بررسی تحلیلی آیات و روایات نماز، نماز پیامبر(ص) و ائمه، نماز اوّل وقت، اسرار و چرایی نماز، نماز در ادیان، آثار و بركات نماز، احكام نماز و تحقیق در مورد نمازهای مستحبی ارائه كنند.

وی افزود: شیوه های دعوت به نماز، داستان‌های نماز، مقالات، اشعار نماز، آلبوم تصاویر نماز، خاطرات نماز، شیوه های رونق دادن بیشتر به نمازهای جمعه و جماعت، آسیب شناسی وضعیت نماز در جامعه، راهكارهای ایجاد حضور قلب در نماز، كاركردهای مسجد نمونه و موفّق و نقش نماز در مقابله با جنگ نرم از دیگر موضوع های این مسابقه است.

مسوول دبیرخانه مسابقه وبلاگ نویسی نماز كشور ضمن بیان شرایط مسابقه گفت: مهلت شركت در این مسابقه تا 15 اسفند ماه است و نتایج مسابقه در 15 فروردین سال 92 اعلام خواهد شد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان همچنین گفت: جوایز درنظر گرفته شده برای مسابقه وبلاگ نویسی، شامل 10 كمك هزینه سفر به عمره، 20 كمك هزینه سفر به عتبات عالیات و50 كمك هزینه سفر به مشهد مقدس خواهد بود كه در نیمه دوم فروردین سال 92 اهداء خواهد شد.

اطلاعات بیشتر درباره شرایط شركت كنندگان در پایگاه ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir درج شده است.

فراهنگ(1) ** 1003 ** 1071
۰ نفر