۳ دی ۱۳۹۱، ۹:۴۴
کد خبر: 80467860
T T
۰ نفر
رييس جمهوري از جوانفكر عيادت كرد

تهران- 'محمود احمدي نژاد' رييس جمهوري صبح امروز - يكشنبه- با حضور در بيمارستان آتيه تهران از 'علي اكبر جوانفكر' مشاور مطبوعاتي خود و مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي عيادت كرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، احمدی نژاد امروز ضمن عیادت از جوانفكر در جریان روند معالجات و بهبودی وی قرار گرفت.

رییس جمهوری همچنین در گفت و گو با جوانفكر و پزشك معالج وی، از آخرین وضعیت جسمی‌‌ جوانفكر اطلاع یافت و ضمن دعا برای بهبودی‌ كامل، بر رسیدگی و مراقبت از وی تاكید كرد.

پزشك معالج جوانفكر نیز توضیحاتی درباره وضعیت جسمی و پزشكی و روند بهبودی وی ارایه كرد.

پیش از این نیز 'محمدرضا رحیمی' معاون اول رییس جمهوری در مكالمه تلفنی جویای احوال مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی شد.

همچنین 'اسفندیار رحیم مشایی' به همراه 'محمدشریف ملك زاده' معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر شنبه در عیادت از جوانفكر از نزدیك از آخرین وضعیت جسمی وی مطلع شدند.

'سید محمد حسینی' وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، 'محمدجعفر محمدزاده' معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، 'پروین احمدی نژاد' عضو شورای شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین 'عباس امیری‏فر ' مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، 'حمید فاضلی' رییس سازمان فضایی كشور و 'مرتضی تمدن' استاندار تهران نیز با حضور در این بیمارستان از جوانفكر عیادت كردند.

معاونین، مدیران و سردبیران بخش های مختلف خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران و دانشكده خبر نیز طی این چند روز با حضور در بیمارستان آتیه از جوانفكر عیادت كردند.

'علی اكبر جوانفكر' پنجم مهر سال جاری برای اجرای حكم محكومیت خود از طرف دادگاه كیفری استان تهران، به زندان اوین مراجعه كرد و بعد از حدود سه ماه چهارشنبه شب گذشته(29 آذر ماه) برای مدت چهار روز به مرخصی آمد.

وی از پنج شنبه شب به علت مشكلات قلبی، كبدی و كلیوی و همچنین درد شدید در ستون فقرات در بیمارستان آتیه تهران بستری شده است.

سیام(2)**9129**1336
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست