۴ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۲۶
کد خبر: 80469966
T T
۰ نفر
فراخوان بنياد ملي مد و لباس براي توليد پوشاك اسلامي - ايراني

تهران - بنياد ملي مد و لباس اسلامي ايراني با انتشار فراخواني بمنظور بهره گيري از ظرفيت هاي داخلي و طراحي مناسب با شأن و سلايق شهروندان، از توليدكنندگان پوشاك دعوت به همكاري كرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی، در این فراخوان از تولیدكنندگان پوشاك در سراسر كشور دعوت شده تا از آثار برگزیده در جشنواره مد ولباس فجر 90 و نمایشگاه مد و مانتو آبان سال 1391 بازدید كرده و با انتخاب اثر براي تولید انبوه و عرضه آن در بهار 1392 اقدام كنند.

در این فراخوان آمده است: اهداف اصلی از دعوت تولیدكننگان پوشاك در سراسر كشور، طراحي الگوهاي كاربردي برای ترغیب به مصرف تولید داخلي، تجاري سازي طرح هاي منتخب، توسعه نگاه صنعتي نسبت به مد به عنوان محصول فرهنگي و توسعه فضاي رقابتي و امكان دسترسي آسان و مستقیم مصرف كننده است.

همچنین بر اساس این فراخوان، مزایایی نیز برای تولیدكنندگانی كه اقدام به تولید انبوه آثار برگزیده جشنواره فجر 90 جاری كنند، در نظر گرفته شده است.

این مزایا شامل دریافت مجوز شیما(شناسه یك پارچه مد و لباس ایراني) و واگذاري تولید انحصاري، برخوداري از حمایت هاي مندرج در قانون ساماندهي مد و لباس، امكان فروش آثار تولید شده در دومین نمایشگاه مد و لباس فجر و نمایشگاه هاي استاني، امكان پخش آثار تولید شده در فروشگاه هاي تحت پوشش بنیاد ملي مد و لباس، برخورداري و اولویت استفاده از بسته هاي حمایتي و سیاست هاي تشویقي و مجوز انتشار ژورنال با رعایت مقررات است.

شرایط همكاری در این فراخوان برای تولیدكنندگان سابقه فعالیت در تولید مانتو، عقد قرارداد با بنیاد ملي مد و لباس و تولید طرح هاي انتخابي حداكثر با 10 درصد تغییر اعلام شده است.

تولیدكنندگان برای بازدید از طرح های برگزیده دو جشنواره مد و لباس فجر سال 90 و همچنین جشنواره مانتوی آبان سال جاری می توانند به محل نمایشگاه دائمی همه روزه از ساعت 9 تا 18 مراجعه كنند.

فراهنگ(1) ** 9173 ** 1071