۱۰ دی ۱۳۹۱، ۲۲:۳۳
کد خبر: 80479806
T T
۰ نفر

برگزيدگان سومين جشنواره فيلم عمار معرفي شدند

۱۰ دی ۱۳۹۱، ۲۲:۳۳
کد خبر: 80479806
برگزيدگان سومين جشنواره فيلم عمار معرفي شدند

تهران - برگزيدگان سومين جشنواره فيلم عمار در مراسمي با حضور جمعي از سينماگران و اهالي فرهنگ و هنر معرفي و مورد تقدير قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم عمار یكشنبه شب در سینما فلسطین برگزار و برگزیدگان این رویداد سینمایی در بخش های مختلف به شرح زیر معرفی شدند:

* بخش نماهنگ

در بخش نماهنگ 'بابا خون داد' ساخته مهدی نقویان، 'خاورمیانه جدید، خاورمیانه اسلام' از سعید خوش‌بیان، 'عشق است به آسمان پریدن' از علی حمزه موفق به دریافت فانوس بلورین جشنواره عمار شدند.



* بخش داستانی و مستند تاریخ انقلاب

فانوس بلورین جشنواره در این بخش به فیلم های '1+1' از سیدمحمد طباطبایی، 'و دیگر هیچ نبود' ساخته محمدباقر مفیدی‌كیا و 'به رنگ زندگی' به كارگردانی داود جلیلی تقدیم شد.

همچنین در این بخش از فیلم كوتاه '24 ساعت مرخصی' تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه جشنواه عمار همچنین از سید داود میرباقری كارگردان آثار تاریخی همچون امام علی (ع) و مجموعه تلویزیونی 'مختارنامه' تقدیر شد.

میرباقری در سخنانی كوتاه با یادآوری اینكه جشنواره عمار را فراموش نمی كند، از برگزاری مراسم تقدیرش از دست اندركاران این رویداد سینمایی تشكر كرد.

سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سید علیرضا سجادپور معاون مستعفی سازمان سینمایی كشور، محسن علی‌اكبری عضو شورای عالی سینما، محمدرضا عباسیان دبیر سی و یكمین جشنواره فیلم فجر، ابوالقاسم طالبی كارگردان فیلم قلاده های طلا از جمله حاضران در این مراسم بودند.

سومین جشنواره فیلم عمار كه از سوم دی ماه در سینما فلسطین آغاز به كار كرده بود عصر یكشنبه در مراسمی به كار خود پایان داد.

فراهنگ(3)**1983**1597