۱۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۲۱
کد خبر: 80483529
T T
۰ نفر
بازي رايانه‌اي 'جاده‌هاي نبرد' مجوز ساخت دريافت كرد

تهران- شوراي صدور پروانه ساخت بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي براي يك بازي جديد با موضوع علمي _ تخيلي پروانه ساخت صادر كرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای 'جاده های نبرد' به نویسندگی علیرضا مرادی تبار برای موسسه چنگ پژمان پارسه طراح این بازی، مجوز تولید صادر كرد.

بازی رایانه ای 'جاده های نبرد' در سبك استراتژیك و زیر سبك تاور دیفنس -برج های دفاعی- شامل 10 مرحله متنوع بوده كه هر مرحله دارای ویژگی منحصر به فرد از نظر گرافیكی ، گیم پلی ، صدا و ... است.

در این بازی 5 تاور -برج دفاعی- در اختیار بازیكن قرار داده می شود كه هر تاور تا سه مرحله ارتقا یافته و پس از آن تا سه مرحله دیگر توانایی مخصوص همان تاور آزاد و ارتقا می یابد.

در طی مراحل پنجم قدرت ویژه در اختیار بازیكن قرار می گیرد كه فارغ از برج ها و قابلیت های آنها است كه در تركیب با تاورها- برج های دفاعی- ، قابلیت گوناگونی را ایجاد می كند.

تنوع دشمنان بالا بوده و تعداد آنها به بیش از 50 نوع متفاوت می رسد . دشمنان دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند كه برای مقابله با هر كدام از آنها به استراتژی خاصی نیاز است.در این بازی بسته به نوع مرحله با گیم پلی های متفاوتی روبه رو می شوید.

در داستان این بازی ، مردم سیاره سینپ در صلح و آرامش در سیاره شان زندگی می كردند كه خبر می رسد جنگجویان سیاره آونر برای تصاحب سیاره آنها در حال لشگركشی هستند. مهندسان از سرتاسر گرد هم آمدند و برای محافظت از سیاره سلاح های جدید خودكاری طراحی كردند كه هر كدام از این سلاح ها ویژگی های خاصی دارد.

بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفا یك مجوز اولیه برای تولید بازی بوده و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالكیت و مجوز انتشار الزامی است.

فراهنگ(1)**1983**
۰ نفر