۳۰ دی ۱۳۹۱، ۲۰:۳۶
کد خبر: 80506116
T T
۰ نفر
خصوصيات و امتيازات جامعه مهدوي را بايد به جهانيان معرفي كنيم

قم ـ آيت الله 'لطف الله صافي گلپايگاني' از مراجع تقليد در قم با صدور پيامي به مناسبت فرارسيدن سالروز آغاز امامت حضرت مهدي‌(عج)، گفت: ما امروز وظيفه داريم كه خصوصيات و امتيازات جامعه مهدي را به جهانيان معرفي كنيم.

در این پیام كه نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با معرفی دولت كریمه الهی، جهان كشته عدل و مواسات ، جهان خسته از ظلم و جنایات و قتل و خونریزی خود را برای روز رهایی و روز زیبای مهربانی آماده كند و امیدوار و منتظر وعده الهی برای برپایی حكومت واحد عدالت باشد.

آیت الله صافی در این پیام آورده است: یوم‌الله بزرگ نهم ربیع‌المولود، سالروز آغاز ظهور موفور السرور ولایت و امامت حضرت ولی‌الله الاعظم امام مبین و حصن حصین بقیةالله فی الارضین موعود انبیا می‌باشد.

وی اضافه كرده است: این روز مقدس را به ساحت مبارك آن ولی دوران و به عموم منتظران روزگار رهایی و عصر نجات و خلاص بشر از ظلم و بی‌عدالتی و استكبار، تبریك و تهنیت عرض می‌كنم در حقیقت باید گفت از امروز و از درون تاریخ هجری، تاریخ پربركت و نوین عصر مهدوی آغاز می‌شود.

وی تصریح كرده است: ملت شریف ایران و تمام شیعیان جهان افتخار دارند كه چنین روز بزرگی را جشن گرفته و آن را عزیز و گرامی دارند.

در این پیام با اشاره به اینكه بزرگترین نعمت الهی در هر عصر و زمان، وجود ذی‌جود حجةالله است، اضافه شده است: به تصریح حضرت امیرالمومنین‌(ع) زمین خالی از وجود او نخواهد بود كه یا ظاهر و مشهور و یا غایب مستور است و اوست كه آیات و بینات الهی را از زوال و بطلان نگه می‌دارد.

در این پیام آمده است: از وظایف بسیار مهم شیعیان در عصر غیبت، ‌شكر این نعمت بزرگ است كه هر چه بیشتر و گسترد‌ه‌تر بروز داشته باشد، آثار مفید و بركات آن موجب قرب الهی و نشان از زنده بودن جامعه مهدوی دارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: از مظاهر درخشان شكر این نعمت بالخصوص یاد حجت خدا در ایام متبرك و روزها و زمان‌های منسوب به آن حضرت و گرامیداشت این روزها و شب‌ها، به دعا و عبادت، ‌اصلاح امور و شئون دینی، احیای امر آن امام عزیز و تجدید عهده و بازگشت به خدا و محاسبه نفس و مخصوصا دعا برای تعجیل فرج و ظهور آن حضرت است كه افضل اعمال می‌باشد.

ك/1/7404/ 380/ 1917
۰ نفر