۵ بهمن ۱۳۹۱، ۷:۰۴
کد خبر: 80512396
T T
۰ نفر
اردوگاههاي دانش آموزي در سراسر كشور تجهيز مي شود

دزفول - مديركل فرهنگي و هنري معاونت پرورشي وزارت آموزش و پرورش گفت: تجهيز و استانداردسازي اردوگاههاي دانش آموزي در سراسر كشور از برنامه هاي مهم اين وزارتخانه است.

'محمدابراهیم محمدی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اندیمشك افزود: طراحی و برنامه ریزی لازم برای تجهیز اردوگاههای دانش آموزی سراسر كشور انجام شده است.

وی گفت: با رفع نواقص، تامین زیرساختها و امكانات مورد نیاز این اردوگاهها برای استفاده دانش آموزان استانداردسازی می شوند.

او تعداد اردوگاه دانش آموزی را در سطح كشور 310 اردوگاه عنوان و بیان كرد: از این تعداد چهار اردوگاه ملی می باشند.

مدیركل فرهنگی و هنری معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش همچنین از اردوگاه شهدای دانش آموز اندیمشك به عنوان یكی از اردوگاههایی كه نقش مهمی در افزایش سرانه اردوگاهی استان خوزستان دارد نام برد و گفت: این اردوگاه اخیرا به وزارت آموزش و پرورش واگذار شد.

وی افزود: استان خوزستان از نظر سرانه اردوگاهی در كشور دارای كمترین سرانه بوده كه با بهره برداری از اردوگاه شهدای دانش آموز اندیمشك این سرانه از حدود یك متر مربع به دو مترمربع افزایش یافت.

وی گفت: این اردوگاه پیش از این پارك تفریحی بود كه در مساحتی افزون بر 15هكتار در كنار رودخانه دز و در مجاورت روستای قلعه مختار اندیمشك واقع شده و دارای سالن آمفی تئاتر، خوابگاه، سالن ورزشی، زمین چمن، سالن تیراندازی، استخر و مسجد با فضای سبز بسیار عالی است.

محمدی افزود: اردوگاه شهدای دانش آموز اندیمشك نقش مهمی در اسكان و خدمات رسانی به كاروانهای راهیان نور در سفر به استان خوزستان دارد.

7281/648
۰ نفر