۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۵۷
کد خبر: 80515623
T T
۰ نفر
دانشگاه آزاد از ليگ برتر پينگ پنگ كنار مي كشد

تهران - سرپرست تيم پينگ پنگ دانشگاه آزاد اسلامي گفت : اگر محروميت افشين نوروزي بخشيده نشود، تيم دانشگاه آزاد از ادامه رقابت هاي ليگ برتر كنار خواهد كشيد.

حمیدرضا صابری روز شنبه با بیان اینكه افشین نوروزی به طور حتم ازمهلت قانونی استفاده كرده و به نتیجه رای كمیته انضباطی اعتراض خواهد كرد، به ایرنا افزود : به طور حتم انتظار داریم كمیته استیناف نیز با رافت به این اعتراض توجه داشته و رای كمیته انضباطی را ابطال و به این بازیكن تخفیف دهد تا این ملی پوش بتواند دررقابت ها شركت كند.

وی تصریح كرد:البته ما پیش از این اعتراض خود را به فدراسیون اعلام كرده و ازآنان درخواست كرده ایم در این خصوص رای منصفانه تری صادر كنند.

سرپرست ومدیر فنی تیم دانشگاه آزاد تاكید كرد:به طور حتم اگر این رای شكسته نشود تیم دانشگاه به طور یقین ازادامه این رقابت ها انصراف و كنار خواهد كشید.

وی درادامه به ویژگی های افشین نوروزی اشاره كردواظهارداشت: درحال حاضر امكان جانشینی پینگ پنگ بازی در سطح این بازیكن را در تیم نداریم.

به گفته وی تمامی بازیكنان پینگ پنگ به نام ایران هم اكنون با تیم های لیگ برتر قرارداد دارند و از آنجا كه یك بازیكن درحد واندازه های نوروزی 60 درصد درپیروزی یك تیم 4 نفره نقش دارد از دست دادن این بازیكن برای ما گران تمام خواهد شد و ادامه شركت مان در این رقابت ها بی معنی خواهد بود.

وی خاطرنشان كرد: در لیگ برتر پینگ پنگ 6 تیم باشگاه دی، پتروشیمی بندرامام(ره)،دانشگاه آزاد اسلامی،پتروشیمی نوری،نفت سپاهان و علیصدر همدان شركت دارند.

فدراسیون پینگ پنگ هفته گذشته افشین نوروزی را به دلیل اظهاراتش در خصوص تبعیض در بین ورزشكاران وعدم برگزاری اردوهای تیم ملی دریكی ازرسانه ها برای یكسال از شركت در تمامی مسابقات بصورت قطعی محروم كرد و یكسال هم محرومیت تعلیقی همراه با دو میلیون تومان برای وی در نظر گرفت.

ورزشی.(4)**9144**1590