ثبت نام قبول شدگان كارشناسي پيوسته و ناپيوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد از هفته آينده

تهران - پذيرفته شدگان بدون آزمون مقاطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته دانشگاه آزاد اسلامي مي توانند از هفته آينده براي ثبت نام به واحدهاي محل قبولي خود مراجعه كنند.

به گزارش ایرنا، مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی روز چهارشنبه در اطلاعیه ای یادآور شد: نتایج پذیرش بدون آزمون كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد در تاریخ 19 بهمن ماه 91 اعلام شد تا داوطلبان بتوانند از وضعیت تحصیلی خود مطلع شوند.

براساس این اطلاعیه، اگر داوطلبی در ارزشیابی بدون آزمون كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده است و منتظر اعلام نتایج دیگر دانشگاه ها است می تواند تا زمان اعلام این نتایج، منتظر بماند.

با توجه به هماهنگی های انجام شده، پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر می توانند تا اعلام نتایج سازمان سنجش صبر كرده و در صورت انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی، برای ادامه تحصیل هفته آینده به واحدهای موردنظر مراجعه كنند.

مركز آزمون، ایجاد آسایش و آرامش برای خانواده ها را از جمله اهداف خود دانسته و تاكید كرد: درخصوص زمان ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون در واحدهای دانشگاهی مقطع كارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای متاخرین هیچگونه مشكلی وجود نداشته و در صورت لزوم برای متقاضیان تمدید خواهد شد.

با توجه به اینكه نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد از چند روز قبل اعلام شده و نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی قرار است فردا از طریق سازمان سنجش اعلام شود، نگرانی هایی برای داوطلبان و خانواده های آنها ایجاد شده بود مبنی براینكه تا قبل از اعلام نتایج پیام نور و غیرانتفاعی ها، فرصت ثبت نام دانشگاه آزاد به اتمام برسد و داوطلبان، قدرت تصمیم گیری و انتخاب دلخواه خود را نداشته باشند.

فراهنگ(1)**1055 1418