۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۷
کد خبر: 80557752
T T
۰ نفر

ساختار جديد سازمان مدارس غيردولتي ابلاغ شد

۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۷
کد خبر: 80557752
ساختار جديد سازمان مدارس غيردولتي ابلاغ شد

تهران- معاون وزير و رئيس سازمان مدارس غير دولتي ، توسعه مشاركت هاي مردمي و خانواده از ابلاغ ساختار جديد اين سازمان از سوي معاونت منابع انساني و توسعه مديريت رياست جمهوري خبر داد.

به گزارش روز یكشنبه مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، فرشته حشمتیان با بیان اینكه در اردیبهشت ماه 90 با تجمیع چند حوزه مرتبط با امور خانواده ، سازمان مدارس غیر دولتی ، توسعه مشاركت های مردمی و خانواده تشكیل شد ، افزود: این سازمان در راستای سیاست های وزیر آموزش و پرورش به اجرای برنامه ها مشغول شد.

وی با اشاره به این كه همزمان با اجرای ماموریت های محوله ، مطالعات لازم در خصوص ساختار متناسب با ماموریت ها صورت گرفت، افزود: اهمیت و گستره ماموریت ها و حوزه های تخصصی این سازمان و ضرورت بازنگری در ساختار سازمانی ،از جمله دلایل توجیهی برای ارتقای جایگاه مدیران این سازمان بود تا به توسعه مشاركت موثر آحاد مردم و همراهی خانواده ها با آموزش و پرورش كمك شایانی شود.

حشمتیان با بیان این كه نمودارها و ساختار سازمانی پیشنهادی به وزیر آموزش و پرورش و معاونت منابع انسانی و توسعه مدیریت ریاست جمهوری ارایه شد، تصریح كرد: در نهایت با عنایت های وزیر آموزش و پرورش و همكاری معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و اداره كل امور اداری و تشكیلات وزارت آموزش و پرورش ، ساختار تشكیلاتی این سازمان توسط معاونت منابع انسانی و توسعه مدیریت ریاست جمهوری با 130 پست سازمانی تصویب و در 14 بهمن ماه 91 برای اجرا به این سازمان ابلاغ شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی ، توسعه مشاركت های مردمی و خانواده ،با اشاره به تفاوت های ساختار جدید با ساختار گذشته، تصریح كرد: ساختار قبلی با مجموع 60 پست سازمانی دارای دو معاونت همسطح با مدیركل بود و در زیر مجموعه هر معاونت ، سه مدیریت همسطح با معاون مدیركل لحاظ شده بود، امادر ساختار جدید، جایگاه حوزه های تخصصی ارتقا یافته و چهار مدیركل تحت عناوین اداره كل مدارس و مراكز غیر دولتی ، دفتر مراكز پیش دبستانی ، دفتر برنامه ریزی انجمن های مدارس وآموزش و مشاوره اولیا و دفتر امور زنان و خانواده تعریف شده است .

حشمتیان افزود : در ساختار جدید، چهار مدیریت تخصصی تحت عناوین ؛ مدیریت حوزه ریاست ، روابط عمومی و ارزیابی عملكرد ، مدیریت امور اداری ، مالی و ذیحسابی ، مدیریت امور شوراها و مدیریت آموزش از راه دور لحاظ شده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی ، توسعه مشاركت های مردمی و خانواده، گفت: با توجه به ساختار جدید، انتصاب و صدور ابلاغ جدید مدیران سازمان، براساس برنامه های اخذ شده ، تصمیم گیری خواهد شد كه این موضوع در مرحله بررسی است.

اجتمام(1)**9105**1569
۰ نفر