۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۵۰
کد خبر: 80562224
T T
۰ نفر

تشييع يك عضو حزب الله لبنان

۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۵۰
کد خبر: 80562224
تشييع يك عضو حزب الله لبنان

بيروت- حزب الله لبنان طي مراسمي پيكر 'ضاهر حسين النمر'، يكي از همراهان شهيد 'سيد عباس موسوي' دبير كل سابق حزب الله را كه در اثر شدت جراحت باقي مانده از عمليات ترور ناجوانمردانه وي در سال 1992 ميلادي به شهادت رسيد، تشييع كرد.

به گزارش ایرنا از بیروت، این مراسم روز سه شنبه با حضور شیخ 'محمد یزبك' رییس شورای دینی حزب الله، شخصیت های سیاسی، حزبی، پارلمانی و جمع كثیری از اهالی منطقه شرق لبنان، در بعلبك برگزار شد.

شیخ 'محمد یزبك' در این مراسم با تجلیل از این شهید عالیقدر مقاومت تـأكید كرد: ما همچنان در راه كرامت، عزت و وحدت لبنان جهاد خواهیم كرد و لبنان همراه مقاومت و مردم خود همچنان به راه و خط شهید سید عباس موسوی و همه شهدا و رزمندگان مقاومت و ولی امر مسلمانان، 'سید علی خامنه ای' رهبر انقلاب اسلامی و 'سید حسن نصرالله' دبیر كل حزب الله وفادار باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به سكوت مجامع عربی در قبال اقدامات غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، گفت: جهان و منطقه امروز به تحولات سوریه مشغول است ولی ما باید نسبت به توطئه آمریكا و اسراییل كه هیچ گاه در راه خیر و منفعت امت گام بر نمی دارند، هوشیار باشیم.

ضاهر حسین النمر طی 21 سال دوره جانبازی و تحمل جراحات، چندین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت و در آخرین عمل جراحی دار فانی را وداع گفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

خاورم*2023 **1515