۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۴۶
کد خبر: 80563940
T T
۰ نفر

18 هزار عدد انواع مواد محترقه در كاشمر كشف شد

۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۴۶
کد خبر: 80563940
18 هزار عدد انواع مواد محترقه در كاشمر كشف شد

كاشمر - فرمانده نيروي انتظامي كاشمر از كشف 18 هزار عدد انواع مواد محترقه در كاشمر خبر داد.

سرهنگ محمد شیخی نژاد امروز به ایرنا گفت:در پی گزارشهای مردمی مبنی بر توزیع مواد محترقه در سطح شهر توسط یك دستگاه پراید، ماموران خودرو را توقیف و متهم 21 ساله را دستگیر كردند.

وی افزود : در بازرسی از این خودرو ، تعداد 17 هزار و 60 عدد ترقه سیگاری ، 110 عدد ترقه كپسولی ، 120 عدد ترقه كپسولی پروانه ای و همچنین 12 هزار و 400 نخ سیگار قاچاق كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر گفت : استفاده ناصحیح از وسایل انفجاری از قبیل ترقه، فشفشه و نارنجك باعث عواقب بسیار وحشتناك و دردناك برای خانواده‌ها می‌شود.

وی بیان كرد: مواد منفجره تركیبی به قدری حساس هستند كه در اثر جابجایی، حمل و نقل، وارد شدن ضربه، رسیدن حرارت اندك و گاهی ارتعاشات صوتی خود به خود، فعال و منفجر می‌گردد.

شیخی‌نژاد با اشاره به اینكه امسال طرح‌هایی در نظر گرفته شده كه به مناسبت سال جدید و ایام نوروز و همچنین ایام چهارشنبه آخر سال شاهد امنیت كامل در كل‌ شهرستان باشیم، گفت: نیروی انتظامی طبق روال هر سال در طرح چهارشنبه ‌سوری با عوامل مخل آسایش، امنیت و نظم اجتماعی به شدت برخورد قانونی می‌كند.

وی افزود:با توجه به نزدیك شدن به ایام نوروز و ازدیاد جمعیت در مراكز خرید به منظور پیشگیری از برخی جرائم توسط افراد سودجو، مردم نكات ایمنی را رعایت كنند.

7497/659