۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 80598758
T T
۰ نفر

پيش بيني آب و هواي كشور در روز سيزدهم فروردين ماه

۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 80598758
پيش بيني آب و هواي كشور در روز سيزدهم فروردين ماه

تهران - سازمان هواشناسي اعلام كرد:براساس نقشه هاي پيش يابي ، وضعيت آب و هواي نقاط مختلف كشور در روزسه شنبه 13 فرودين ماه سالجاري ، صاف تا كمي ابري، نيمه ابري همراه با وزش باد و احتمال بارش پراكنده باران پيش بيني شده است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، براساس نقش های پیش یابی، استان های كرمان و سیستان و بلوچستان فردا شاهد بارش های پراكنده باران در ارتفاعات خواهد بود و در استان كرمان احتمال وقوع رگبار و رعد و برق نیز وجود دارد.

همچنین در روز چهارشنبه هفته جاری، رگبارهای پراكنده در دامنه و ارتفاعات زاگرس، جنوب غرب، استان های سیستان و بلوچستان و كرمان انتظار می رود.

هوای استانهای شمالی كشور، گیلان و مازندران ، برای روز سه شنبه صاف تا پاره ای نقاط ابری ودارای وضعیت جوی مشابه هستند. وضعیت هوای استان گلستان صاف پیش بینی شده است و برای روز چهارشنبه نیز نیمه ابری همراه با رگبار باران خواهد بود.

از اواخر روز پنجشنبه با نزدیك شدن یك سامانه بارشی فعال، بارش باران از نوار غربی شروع می شود و روز جمعه بر فعالیت بارشی این سامانه در استان های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب به طور قابل ملاحظه ای افزوده خواهد شد.

این گزارش می افزاید ، آسمان تهران روز سه شنبه ، سیزدهم فروردین ماه، صاف تا كمی ابری و در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال بارش پراكنده و گاهی باد مورد انتظار است.

اما برای روز چهارشنبه هوای تهران كمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و همراه با احتمال بارش پراكنده باران است.

اقتصام (2) **9186
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد