۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۲۰
کد خبر: 80602536
T T
۰ نفر
مهندسي نيروي انساني مهم ترين برنامه آموزش وپرورش در سال جديد است

تهران - وزير آموزش وپرورش ، مهندسي نيروي انساني براي ايجاد يك تحول اساسي در آموزش وپرورش را مهم ترين برنامه اين وزارتخانه در سال جديد عنوان كرد.

'حمیدرضا حاجی بابایی' در دیدار نوروزی با كاركنان ستادی این وزارتخانه ، خاطر نشان كرد : با تعریفی كه از آموزش وپرورش شده است، از نظر كمی و كیفی تا سقف تعیین شده حركت كرده ایم ، ولی این سطح و سقف فعلی نیاز به اصلاح دارد و باید ارتقا یابد.

وی آموزش و پرورش را مكانی علمی، پژوهشی و تحقیقاتی عنوان كرد و گفت: همه باید به این نكته واقف شوند كه تعریف از آموزش وپرورش تغییر كرده و تكامل یافته است.

حاجی بابایی با اشاره به این كه باید خدا را شاكر باشیم كه توانستیم توطئه های دشمنان را با بهترین روش و شیوه خنثی كنیم ،گفت : امروز آموزش و پرورش به جزیره ثبات تبدیل شده است و این امر موجب شده تا همگان به نقش امنیتی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی آموزش وپرورش ایمان بیاورند.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی و سیاسی همه جانبه دشمنان به نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: در توطئه ها و فشارهای خارجی، بیشترین ضربه به مجموعه آموزش وپرورش وارد می شود، ولی ما به عنوان متولیان آموزش وپرورش باید بدون جار وجنجال و فریاد ،مشكلات و سختی ها را كنترل و مدیریت كنیم .

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ،‌ وی گفت : با تمام وجود برای تحقق حماسه اقتصادی و سیاسی و برپایی انتخابات باشكوه خرداد ماه تلاش می كنیم.

اجتمام (1) ** 1776 **1647
۰ نفر