۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۴۷
کد خبر: 80623446
T T
۰ نفر
احمدي نژادي بودن به يك افتخار جهاني تبديل شده است

تهران- رييس مركز ملي مطالعات جهاني شدن با بيان اين كه «احمدي نژادي بودن به يك افتخار جهاني تبديل شده است»، گفت: امروز در جاي جاي دنيا نشانه هاي فراواني از مهر و اميد ملت هاي آزاده و مستقل دنيا نسبت به رييس جمهوري كشورمان ديده مي شود.

« اسفندیار رحیم مشایی» روز یكشنبه پس از بازگشت از سفر ونزوئلا در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا، افزود: این در حالی است كه « احمدی نژادی بودن » از منظر غرب بویژه آمریكا و برخی افراد، جرم بزرگ و نابخشودنی به شمار می رود.

رحیم مشایی اظهارداشت: آنهایی كه برای گرفتن انتقام از رییس جمهوری و دولتی كه در برابر باج خواهی آنان مقاومت كرده، به طراحی و اجرای انواع توطئه های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله بكارگیری الفاظی نظیر رانت خواری ، فساد مالی و انحراف روی آورده اند.

وی ادامه داد: این قبیل اقدامات از سوی بدخواهان در سایه ولایت فقیه و با عنایت حضور ولی عصر (عج) به عامل رسوایی و بدنامی خودشان تبدیل شده است.

رییس مركز ملی مطالعات جهانی شدن در ادامه دشنام شنیدن برای خدمت گزاران مردم را امری طبیعی و قابل تحمل دانست و افزود: عده ای كه به نام دین و ارزش ها تا پرونده سازی اخلاقی، مالی و امنیتی برای هم كیشان و هموطنان خود پیش می روند، نشانه سقوط این دسته از افراد است و این گونه بد اخلاقی ها جای تاسف دارد.

رحیم مشایی، سقوط اخلاقی بعضی مدعیان دین و ارزش ها را ناراحت كننده دانست و گفت: سوء ظن در دین ما بسیار نكوهیده و جزو گناهان كبیره است.

وی خاطرنشان كرد: بسیاری از سیاست بازان و سیاسی نویسان اصل را بر فاسد، جاسوس و منحرف بودن افراد می گذارند و در صورتی كه خلافش هم ثابت شد، بار دیگر تلاش می كنند تا حرف خود را با سندسازی و جعل دلیل و برچسب تهمت اثبات كنند!

مشاور رییس جمهوری، توضیح داد: اگر مشكل دروغگویی، سوء ظن و زیاده خواهی در میان خواص حل نشود، با احداث پالایشگاه، سد، جاده و دستاوردهای دیگر، رفاه و آسایش برای مردم میسرنخواهد شد.

رحیم مشایی تصریح كرد: رفاه واقعی زمانی حاصل می شود كه سایه وحشت زای دروغگویان و پرونده سازان بالای سرهیچكس نباشد و اخلاق، انسانیت و خیرخواهی بر مناسبات در عرصه های داخلی و بین المللی حاكم باشد.

وی یادآورشد: اگر فاسدان و منحرفان در جهت رفع ظلم های خود اصلاحاتی را انجام ندهند، بدون تردید مردم آنها را از صفحه سیاست و مدیریت حذف خواهند كرد.

رحیم مشایی تاكید كرد: بر این اساس هر كس در قبال ظلم به جامعه و بویژه افراد مظلوم و بی دفاع سكوت كند از نظر مردم شریك جرم آنها محسوب می شود.

سیام**9250**9132**1478
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست