مستند 'نشان سرخ دليري' در اروميه به نمايش در مي آيد

اروميه - مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني آذربايجان غربي گفت: مستند 'نشان سرخ دليري' همزمان با جشنواره فرهنگي دانشجويان علوم پزشكي كشور در اروميه به نمايش در مي آيد.

علی افشانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره بزرگ علمی و فرهنگی با حضور دانشجویان دانشگاه های علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر كشور اوایل شهریور در ارومیه برگزار می شود و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع به ویژه در حوزه فعالیت های وزارت بهداشت از جمله برنامه های جنبی این جشنواره به شمار می رود.

وی اضافه كرد: نمایش مستند' نشان سرخ دلیری ' نیز در همین راستا، بر اساس زندگی نامه شهید سرلشكر دكتر ایرج رخشانی در زمان برگزاری این جشنواره به اجرا در می آید .

وی اظهار كرد: این نمایش مستند با رویكرد عملكرد بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت در طول ایام دفاع مقدس و براساس مصادیق مرتبط با سبك زندگی اسلامی ایرانی و به سفارش دبیرخانه دایمی جشنواره، توسط هیئت معارف جنگ دانشگاه علوم پزشكی ارتش تهیه شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: امیدواریم این نمایش مستند با استقبال پرشور و گسترده دانشجویان و مسئولان فرهنگی دانشگاه های علوم پزشكی كشور قرار گیرد.

8137/583