۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۱۵
کد خبر: 80797294
T T
۰ نفر
دوره تربيت مربي طرح بينش مطهر در بندرانزلي در حال برگزاري است

بندرانزلي - دوره تربيت مربي طرح بينش مطهر با حمايت اداره كل ورزش و جوانان گيلان براي نخستين بار در اين استان در بندرانزلي در حال برگزاري است.

مسوول دبيرخانه شبكه انديشه ناب در استان گيلان روز يكشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: اين طرح با حمايت اداره كل ورزش و جوانان گيلان براي نخستين بار از تير ماه امسال در انزلي آغاز و با استقبال بيش از 100 نفر از مربيان پرورشي، طرح صالحين، قرآن و همچنين طلاب و بسيجيان اين شهرستان روبرو شد .

' سامره فصيحي مقدم ' ، ايجاد نظام فكري در افراد و مجموعه ها و نيز تقويت جنبه هاي ترويجي از طريق تربيت مربي را دو ركن اساسي طرح بينش مطهر برشمرد.

وي هدف از اجراي اين طرح را ارائه مجموعه اي از اطلاعات ناب انديشه اسلامي، بر اساس نقشه راه ترسيمي توسط استاد شهيد مرتضي مطهري عنوان كرد .

فصيحي مقدم ياداور شد: اين طرح مطالعاتي به همّت دكتر هاشمي گلپايگاني از اساتيد دانشگاه امام صادق (ع) و ساير دست اندركاران و با حمايت وزارت ورزش و جوانان، در اكثر استانهاي كشور اجرا مي شود.

مسوول دبيرخانه شبكه انديشه ي ناب در استان گيلان در خاتمه افزود: با توجه به استقبال نهادهاي مختلف استان گيلان از اين طرح و هماهنگي هاي انجام شده، در آينده نزديك طرح بينش مطهر در ساير نقاط استان گيلان هم اجرايي خواهد شد.ك/3

620/ 603