۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۲۲
کد خبر: 80873884
T T
۰ نفر
ملت ایران از حق مسلم خود قدمی عقب نشینی نخواهند كرد

كرج - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ و هوشیار ایران از حقوق مسلم و به حق خود در زمینه استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای كه نزد جهانیان آشكار است، قدمی عقب نشینی نخواهد كرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ' سید محمد حسن ابوترابی فرد ' روز جمعه در دیدار با خانواده شهیدان نژادفلاح ، افزود : ملت ایران برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی خود شهدای گرانقدری تقدیم كرده و این عزت و سربلندی مرهون همین از خود گذشتگی هاست.

وی با اشاره به توسعه و پیشرفت كشور در عرصه های مختلف بیان كرد: فتح قله های علمی توسط جوانان این مرز و بوم اكنون مانند خاری در چشم دشمنان است.

ابوترابی فرد تاكید كرد: اگر این حماسه آفرینی ها و حركت در مسیر ولایت نبود امروز ایران به عنوان یك كشور آزاد و مستقل در دنیا شناخته نمی شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اتحاد و وفاداری به نظام و ولایت را از عوامل تاثیرگذار در حفاظت از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ذكر كرد و گفت: این اتحاد و همدلی همیشه نقشه دشمنان را نقش بر آب كرده و در 34 سال گذشته دشمنان این موضوع را به خوبی درك كرده اند.

وی همچنین اعمال تحریم های یك جانبه و ظالمانه علیه ملت ایران را تضاد آشكار با حقوق بشر دانست و افزود : توسعه و پیشرفت حق هر كشوری است و باید به آن احترام گذاشت.

ابوترابی فرد خاطرنشان كرد: گروه 1+5 بویژه آمریكا باید بدانند كه مردم ایران همانند سال 57 همواره در صحنه دفاع از دستاوردهای انقلاب حاضرند و هیچگاه در برابر تهدیدات و تحریم ها حاضر به گذشتن از حقوق قانونی خود نیستند.

حاج عباسعلی نژاد فلاح، نماد راستین ایمان و مقاومت و پدر فداكار چهار شهید والامقام دفاع مقدس شهیدان قیاسعلی، رضا، شعبانعلی و اسدالله نژاد فلاح چهارشنبه شب در سن 89 سالگی ندای حق را لبیك گفت و به دیار باقی شتافت.ك/2

2819/ 692/681
۰ نفر