۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۳۱
کد خبر: 80887911
T T
۰ نفر

موسسات آموزش از راه دور تقويت مي شوند

۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۳۱
کد خبر: 80887911
موسسات آموزش از راه دور تقويت مي شوند

تهران - وزير آموزش و پرورش مي گويد تقويت موسسات آموزش از راه دور در دستور كار اين وزارتخانه بوده و تكليف نيروهاي شركتي نيز تا سال آينده تعيين مي شود.

علي اصغر فاني در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني دولت ضمن اعلام اين موضوع در باره چگونگي فعاليت موسسات آموزش از راه دور براي افراد بازمانده از تحصيل نيز گفت : حدود يك ماه پيش جلسه اي به منظور بررسي مشكلات موسسات آموزش از راه دور برگزار شد و گروهي مامور شده اند كه فعاليت و مشكلات اين موسسات را بررسي كنند تا مشكلات آنها حل شود.

وي افزود : بر اساس مصوبه مجلس تا مهرماه سال 93 فرصت داريم اين كار را انجام دهيم اما تا قبل از انقضاي اين مدت اين كار را انجام داده و تكليف اين موضوع روشن خواهد شد.

وزير آموزش و پرورش در باره چگونگي فعاليت موسسات آموزش از راه دور براي افراد بازمانده از تحصيل نيز اظهار كرد : حدود يك ماه پيش جلسه اي به منظور بررسي مشكلات موسسات آموزش از راه دور برگزار شد و گروهي مامور شده اند كه فعاليت و مشكلات اين موسسات را بررسي كنند تا مشكلات آنها حل شود.

وي تاكيد كرد: انتخاب مديران خوب و كارآمد مي تواند موسسات آموزش از راه دور را تقويت كند و اختيارات را به آنها بازگرداند. در وضعيت فعلي بايد موسسات موجب تقويت شوند و اگر در آينده نياز باشد، آنها را توسعه خواهيم داد.

فاني همچنين درباره استخدام نيروهاي شركتي با برگزاري آزمون نيز گفت: بر اساس مصوبه مجلس تا مهرماه سال 93 فرصت داريم اين كار را انجام دهيم اما تا قبل از انقضاي اين مدت اين كار را انجام داده و تكليف اين موضوع روشن خواهد شد.

اجتمام 1568
۰ نفر