۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۹:۳۴
کد خبر: 80892850
T T
۰ نفر
جشنواره نقاشي و انشاي كودكان با رويكرد آلودگي هوا برگزار مي شود

تهران بزرگ - مدير روابط عمومي شوراي اسلامي شهر تهران از برگزاري جشنواره نقاشي و انشاي كودكان و نوجوانان تهراني با عنوان 'آسمون شهرمون' خبر داد.

سيد 'جمال هاديان طبائي زواره' روز چهارشنبه به خبرنگار ايرنا افزود: اين جشنواره ويژه كودكان و نوجوانان با گروه سني 7 تا 14 سال در مقاطع تحصيلي دبستان و راهنمايي برگزار مي شود.

دبير جشنواره آسمون شهر، مهلت ارسال آثار را تا 15 دي ماه سال جاري اعلام كرد.

وي مهمترين هدف برگزاري اين جشنواره را گردآوري پيشنهادها و مطالبات كودكان و نوجوانان براي كمك به حل معضل آلودگي هوا توسط مديريت شهري بيان كرد.

هاديان افزود: با برگزاري اين جشنواره و كمك كودكان مي توان فضايي ايجاد كرد تا به پاكيزگي هوا و ترويج فرهنگ حفاظت از آسمان شهرتهران با همكاري شهروندان، نهادهاي اجتماعي، موسسه هاي فرهنگي هنري و رسانه ها كمك شود.

وي همچنين ايجاد ارتباط نزديكتر مردم، به ويژه كودكان و نوجوانان با نمايندگان خود در پارلمان شهري را از رويكردهاي اين جشنواره بيان كرد.

مدير روابط عمومي شوراي اسلامي شهر تهران، موضوع نقاشي را آلودگي هوا و تاثيرات آن بر شهر و شهروندان تهراني و موضوع انشا را نامه اي به يكي از مسوولان درباره آلودگي هوا ذكر كرد.

وي تاكيد كرد: آثار ارسالي نبايد رتبه يا مقام در جشنواره هاي ديگر كسب كرده باشد.

هاديان با بيان اينكه فراخوان جشنواره 'آسمون شهرمون' بزودي منتشر مي‌شود، افزود: به 35 نفر از منتخبان جشنواره به مناسبت سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در هر رشته لوح تقدير و جوايز ويژه و نفيسي اهدا مي شود.

تهرام/9136/591
۰ نفر