۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 80911142
T T
۰ نفر

فاني: مشكلات مدارس شبانه روزي برطرف مي شود

۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸
کد خبر: 80911142
فاني: مشكلات مدارس شبانه روزي برطرف مي شود

تهران - ايرنا - وزير آموزش و پرورش از درخواست 70 ميليارد تومان طي نامه اي به دولت براي رفع كمبودها و مشكلات مدارس شبانه روزي در استان هاي مختلف خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، 'علي اصغر فاني' در هشتصد و هشتاد وهشتمين جلسه شوراي عالي آموزش و پرورش به ضرورت تنظيم برنامه سالانه شورا تاكيد كرد و افزود: براي تامين سيستم گرمايشي مدارس تعدادي بخاري تشعشي خريداري شده كه به دليل وارداتي و ارزبري و اعلام آمادگي شركت صنايع آموزشي مقرر شد توليد انبوه بخاري ها به آن شركت واگذار شود كه صرفه جويي ارزي و توليد فرصت شغلي را در پي خواهد داشت.

فاني ضمن تشكر از همراهي دولت اعتدال، تدبير و اميد در تخصيص اعتبارات مورد نياز آموزش وپرورش، افزود: زودتر از سال هاي گذشته، بسته اي را آماده كرده ايم كه مي تواند به عنوان يك الگو براي ساير دستگاه ها مورد استفاده قرار گيرد.

وي با بيان اينكه خروجي آموزش وپرورش، ورودي سايردستگاه ها است، گفت: ابلاغ برنامه سالانه، سبب ايجاد هماهنگي و پويايي جلسات شوراي عالي آموزش و پرورش خواهد شد تا بتوانيم به تدريج مسائل آموزش وپرورش را حل و فصل كنيم.

فاني با اشاره به ضرورت ارتقا امنيت و پيشگيري از حوادث ناخواسته، افزود: براي مديران مدارس دوره هاي آموزشي پيشگيري از سوانح برگزار شده، تا خداي ناكرده شاهد حوادث نامطلوب نباشيم.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص اجرايي كردن سند تحول، افزود: لازمه اجراي سند تحول تدوين نقشه راه آن است كه براي حصول آن كارگروه هايي تشكيل شده است.

فاني انتزاع مركز برنامه ريزي آموزشي نيروي انساني و آمار و فناوري در گذشته را مانع وحدت فرماندهي توصيف كرد و افزود: اين امر توزيع درست منابع انساني را مختل ساخت كه قرارشد با وحدت فرماندهي اين مراكز شاهد ارتقا وضعيت موجود و دستيابي به اهداف مورد نظر باشيم.

اجتمام(1)9105**1558
۰ نفر