۵ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۲۰
کد خبر: 80968454
T T
۰ نفر
رییس دیوان عدالت: رییس جمهوری سابق دروغ می گفت

تهران - ایرنا - رییس دیوان عدالت اداری كشور با بیان اینكه یكی از مصیبت های دولت گذشته، دروغگویی به مردم بود، گفت: رییس جمهور سابق دروغ می گفت و قانون را علنا زیرپا می گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در اولین نشست با نمایندگان دفاتر دیوان عدالت اداری در استان ها افزود: وقتی مردم می بینند عالی ترین مقام اجرایی كشور، قانون گریز و قانون ستیز است دیگر به چه كسی می توانند اعتماد كنند.

وی اظهار داشت: این فرد، یك آدم متخلف و مجرم را سركار می گذارد وقتی دیوان به او می گوید حكم ابطال می شود قبول نمی كند.

منتظری افزود: اگر خیلی بخواهد به دستگاه قضا احترام بگذارد قانون را دور می زند. آرام آرام، تعفن این كار دارد بلند می شود.

رییس دیوان عدالت اداری كشور با بیان اینكه اگر در كشوری، حكم صادره از دادگاه محترم شمرده نشود سنگ روی سنگ نمی ماند، گفت: در این صورت هركسی به خودش اجازه انجام هركاری را می دهد

این مقام قضایی با اشاره به فساد مالی اخیر تركیه و استعفای چند وزیر این كشور گفت: این وزرای مستعفی در استعفا نامه شان به صراحت اعلام كرده اند استعفا می دهم تا مقامات قضایی و امنیتی برای تحقیقاتشان مانعی سر راه نداشته باشند.

وی ادامه داد: در حالیكه در كشور ما می آییم از یك آدم فاسدی كه پرونده و محكومیت دارد دفاع می كنیم و بر سر پست ماندن وی اصرار می كنیم كه این امر با آموزه های دینی ما اصلا سازگار نیست.

اجتمام(3)**7299**1055
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه