۹ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۲۱
کد خبر: 80974355
T T
۰ نفر
عباس جدیدی: شیطنت در كار است/ منتظر استفساریه مجلس خواهیم بود

تهران - ایرنا - نامزد انتخابات فدراسیون كشتی گفت: مسایلی كه این روزها مطرح می كنند، فقط شیطنت است و وجاهت قانونی ندارد.

«عباس جدیدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینكه طرح این مساله كه انتخابات با نظر سازمان بازرسی كل كشور انجام می شود، از ابتدا اشتباه بوده است،‌ اظهار داشت:‌ ادعای سازمان بازرسی كل كشور، مبنا و ماخذ درستی ندارد و روی هیچ مستندات قانونی استوار نیست.

وی ادامه داد: در این باره فقط مجلس شورای اسلامی می تواند اظهارنظر داشته باشد و تنها منبع موثقی كه می تواند ورود كند، مجلس است.

نامزد انتخابات فدراسیون كشتی با انتقاد از اظهارنظرهای غیر كارشناسی از سوی برخی ادارات كل وزارت ورزش و جوانان و سازمان بازرسی كل كشور ادامه داد: اظهارات این ادارات از آنجا كه مستندات قانونی ندارد، فقط یك تعبیر سازمانی است و این مساله به طور حتم موجی را به وجود می آورد كه از نظر اخلاقی درست نیست.

جدیدی در خصوص تازه ترین اظهارات معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و اینكه انتخابات فدراسیون ها با نظر سازمان بازرسی كل كشور انجام می شود، نیز تصریح كرد: برای نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی احترام زیادی قائلم اما همه باید پشت سر قانون حركت كنند و از این رو برگزاری انتخابات با این شرایط تخلف است.

به گفته وی، مجلس شورای اسلامی تنها منبع حقوقی و معتبر در این خصوص است و ما منتظر استفساریه مجلس خواهیم ماند كه انتخابات جنبه قانونی پیدا كند.

وی تاكید كرد: انتخابات فدراسیون كشتی باید هنگامی برگزار شود كه مجلس نظر خود را در این باره صادر كرده باشد.

ورزشی (4). ** 9144 **‌ 1589
۰ نفر