۹ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۴۶
کد خبر: 80974386
T T
۰ نفر

برخورد دوگانه درانتخابات فدراسیون ها

۹ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۴۶
کد خبر: 80974386
برخورد دوگانه درانتخابات فدراسیون ها

تهران - ایرنا - دبیر مجمع فدراسیون تكواندو در حالی خواستار مجوز كتبی سازمان بازرسی كل كشور برای شركت هادی ساعی در انتخابات این فدراسیون شده كه پیش از این انتخابات فدراسیون هاكی بدون ارایه مجوز نامزد بازنشسته برگزار شد.

به گزارش ایرنا، غلامحسن ذوالقدری امروز ( دوشنبه ) از هادی ساعی خواست برای شركت در انتخابات ریاست این فدراسیون مجوز كتبی سازمان بازرسی كل كشور را به همراه داشته باشد.

انتخابات فدراسیون تكواندوساعت 10صبح روزچهارشنبه برگزارمی‌ شود وساعی كه عضو شورای شهر تهران است با توجه به نامه سازمان بازرسی به وزارت ورزش جوانان نمی تواند در انتخابات شركت كند.

شرط همراه داشتن مجوز كتبی سازمان بازرسی برای ساعی در انتخابات فدراسیون تكواندو در حالی امروز رسانه ای شد كه روز 16 آذر ماه انتخابات فدراسیون هاكی بدون ارایه مجوز دولت توسط بهرام شفیع برگزار شد و وی رای هم آورد!

به همین دلیل، نماینده سازمان بازرسی كل كشور حضور شفیع را در انتخابات غیرقانونی خواند و مجمع را ترك كرد.

سازمان بازرسی كل كشور پیش از این درنامه های جداگانه ای به وزارت ورزش و جوانان ، حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و بازنشسته ها را در سمت های ریاست و هیات رییسه فدراسیون ها مغایر با قانون دانسته بود.

غلامرضا خدادادی بازرس كل امور ورزش وجوانان سازمان بازرسی كل كشور نیز بعد از انتخابات فدراسیون هاكی گفته بود كه همكارانش مجوزی از سوی دولت برای شركت شفیع در انتخابات این فدراسیون مشاهده نكرده اند.

با گذشت 23 روز از برگزاری انتخابات پرحاشیه ریاست فدراسیون هاكی، هنوز نتیجه بررسی تحلف های صورت گرفته در این انتخابات اعلام نشده است و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ‌ای به وزیر ورزش و جوانان، خواستار اعلام نتیجه بررسی تخلف ها شده اند.

ریاست فدراسیون های ورزشی با صدورحكم توسط وزیر ورزش و جوانان رسمیت پیدا می كند و وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید هم برغم صدور احكام ریاست فدراسیون های كوهنوردی و ورزش سه گانه كه مجامع انتخاباتی آنها پس ازفدراسیون هاكی برگزار شده، هنوز حكم ریاست فدراسیون هاكی را صادر نكرده است.

مدیران وزارت ورزش وجوانان كه یكی ازشعارهای خود را ورزش پاك قرار داده اند و با قدرت در حال اجرای قانون می باشند، باید مانع ایجاد شائبه در انتخابات فدراسیون ها شوند چرا كه این اتفاق حاشیه ایجاد كرده و سدی بر اهداف و برنامه های آنان خواهد شد.

ورزشی(2)**7537**1590
۰ نفر