۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۳:۳۲
کد خبر: 81035395
T T
۰ نفر
سردار احمدی مقدم: نیروی انتظامی ربوده شدن 5 دیده بان ایرانی را پیگیری می كند

تهران - ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن انتقاد از عملكرد مرزبانی پاكستان در مرزهای دو كشور، گفت: دستگاه دیپلماسی باید موضوع ربوده شدن پنج دیده بان ایرانی را حتما پیگیری كند هرچند ما نیز پیگیر این موضوع هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار «اسماعیل احمدی مقدم» روز یكشنبه در حاشیه همایش تخصصی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر، فرماندهان انتظامی استان های سراسر كشور در جمع خبرنگاران افزود: ما معترض دولت پاكستان و مرزبانان آنها هستیم.

احمدی مقدم اضافه كرد: چطور در منطقه مرزی عناصری در كمین دیده بانان ایرانی نشسته و پس از ربودن پنج نفر از دیده بانان ایرانی، آنها را داخل خاك پاكستان برده و از آنها تصویر گرفته و منتشر كرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی تاكید كرد: پلیس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این مساله را به طور جدی پیگیری می كند.

احمدی مقدم درباره توزیع سبد كالا نیز گفت: سبد كالا به همه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و همچنین من تعلق گرفته است.

وی در مورد ازدحام ناشی از دریافت این سبد كالا افزود: شاید بهتر می شد نحوه توزیع آن را مدیریت كرد تا حوادثی رخ ندهد.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه كرد: رفتار مردم در بسیاری مواقع مانند رایگان بودن بلیط سینماها در روز سینما قابل پیش بینی نیست.

احمدی مقدم با بیان این كه مسوولان در مورد توزیع سبد كالا غافلگیر شدند، گفت: مسوولان اصلا فكر نمی كردند توزیع این سبد با چنین اقبالی مواجه شود و این تجربه باید در دفعات بعدی مورد توجه قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت آن بررسی شود.

وی با اشاره به این كه باید اطلاع رسانی بهتری در زمینه توزیع سبدكالا انجام می شد، افزود: گزارشی مبنی بر این كه افرادی زیر دست و پا كشته شده باشند، به دست ما نرسیده اما اینكه ممكن است فردی دچار سكته باشد در حوزه كاری ما نیست.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: درگیری و نزاع نیز در مواقعی كه ازدحام و شلوغی به وجود بیاید، طبیعی است.

اجتمام(3)**9105/9185**1478
۰ نفر