۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۸:۲۶
کد خبر: 81039027
T T
۰ نفر

لیموچی:پینگ پنگ مشكل دارد، كمك كنید

۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۸:۲۶
کد خبر: 81039027
لیموچی:پینگ پنگ مشكل دارد، كمك كنید

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی پینگ پنگ زنان از مسوولان وزارت ورزش و جوانان و حامیان مالی خواست كه به این رشته ورزشی نیز توجه كرده و كمك كنند.

سیما لیموچی با اشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی پینگ پنگ در ژاپن و بازی های آسیایی اینچئون كره جنوبی به ایرنا افزود : دستمان خالی است و مسوولان فدراسیون هم اظهار می دارند، منابعی برای هزینه كردن ندارند، این درحالی است كه ما اردیبهشت ماه باید در ژاپن به میدان برویم و مهرماه هم در كره جنوبی و هنوز هیچ كاری نكرده ایم.

وی بااشاره به سرمایه گذاری و برنامه ریزی سایر تیم ها برای شركت دراین رقابت ها،افزود: اگر بخواهیم بازیكنان مان دررقابت های سال آینده نتایج خوبی كسب كنند باید به آنان توجه بیشتری داشته باشیم وبابرگزاری اردو های منطم آنان را ازهمین امروز برای این رقابت ها آماده كنیم.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ زنان ایران درپاسخ به این سووال كه آیا برنامه های خود را دراین خصوص به فدراسیون ارائه كرده است یا خیر؟ ادامه داد:برای آماده سازی تیم ملی چندین اردوی تداركاتی طراحی و برنامه آن را به فدراسیون ارائه كرده ام كه به دلیل كمبود منابع مالی با برنامه ها و برگزاری اردوها مخالفت شد.

به گفته وی ملی پوشان ایران پتانسیل خوبی دارندواگردرادو های منظم شركت كنند به طور قطع درژاپن نیز همانند رقابت های جهانی آلمان وفرانسه نتایج قابل قبولی در حد خودمان كسب خواهیم كرد اما اگرروند فعلی ادامه داشته باشد نتیجه گیری سخت و غیر ممكن خواهد بود.

لیموچی بااشاره به برتری تیم دونفره ایران درجام جهانی فرانسه برابرتیم آمریكا ، افزود:برای آن رقابت بازیكنان را به طور متناوب طی سه ماه از نزدیك زیر نظر داشتیم و همین مساله باعث شد تا تیم ملی زنان با آمادگی به رقابت های جهانی اعزام و تیم آمریكا را درحالی كه از یك بازیكن چینی و یك بازیكن هندی درتركیب خود استفاده می كرد شكست داده و به مرحله حذفی صعود كنیم.

در مرحله حذفی اگر به تیم چین بر نمی خوردیم به طور حتم بیشتر درجدول می ماندیم.

وی افزود:این موفقیت هادرحالی برای ورزش پینگ پنگ رخ می دهد كه ما تقریبا برای بازیكنان مان در مقایسه با سایركشورها هیچ خرجی نمی كنیم.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ زنان ایران ادامه داد: اگر امكاناتی كه می خواهیم را بدهند و كمك كنند قول می دهیم درژاپن نتایج بهتری از دو دوره گذشته جام های جهانی كسب كنیم.

لیموچی درخصوص نحوه همكاری اش بافدراسیون واینكه آیاحق الزحمه ای برای سرمربیگری تیم ملی دریافت می كند یا خیر؟ نیز تصریح كرد:نزدیك به سه سال است كه هدایت تیم ملی را برعهده دارم اما تا به امروز یك ریال هم به من حق الزحمه پرداخت نشده است و درست نمی دانم تا چه زمانی می توانم اینگونه كار كنم.

وی درهمین ارتباط از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و رباب شهریان معاون امور بانوان وزارتخانه درخواست كمك كرد و گفت:هزینه های این ورزش برای ورزشكاران بالاست و بازیكنان با توجه به شرایط مالی خانواده هایشان به تنهایی از عهده مخارج این ورزش برنمی آیند درحال حاضر راكت یك میلیون و پانصد هزار تومان قیمت دارد و فدراسیون نیز این هزینه ها را پرداخت نمی كند برهمین اساس میخواهم به این ورزش از هر روشی كه فكر می كنید درست است كمك كنید تا این استعداد ها به هدر نروند.

ورزشی.(4)**9144**1590