۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۶:۲۳
کد خبر: 81051734
T T
۰ نفر
سفیر لبنان در تهران انفجارهای تروریستی صبح امروز در بیروت را محكوم كرد

تهران - ایرنا - سفیر لبنان در جمهوری اسلامی ایران ضمن محكوم كردن انفجارهای تروریستی صبح امروز در مقابل دفاتر موسسات فرهنگی - رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در منطقه بئرحسن بیروت تاكید كرد: لبنان تلاش شبانه روزی خود را برای جلوگیری از تكرار این گونه حوادث به كار خواهد بست.

«فادی حاج علی» روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهارداشت: انفجارهای تروریستی صبح امروز در بیروت را به شدت محكوم می كنیم. جنایتكاران كوردل كه هرگز به دین رحمت و رافت اسلام تعلق ندارند، بار دیگر وحدت ملی و همزیستی ناگسستنی میان طوایف و مذاهب لبنان را هدف قرار داده اند.

سفیر لبنان در تهران افزود: همان گونه كه در گذشته نیز تاكید كرده ایم بار دیگر اعلام می كنیم كه این اقدامات تروریستی هرگز نخواهد توانست خللی در عزم راسخ ملت و دولت لبنان در مبارزه همه جانبه با پدیده شوم تروریسم وارد كند و تمام نهادهای امنیتی لبنان از تمام امكانات و ظرفیت های خود در جهت كشف و دستگیری عوامل این حادثه تا سپردن آنان به دست عدالت استفاده خواهد كرد.

وی تاكید كرد: دولت لبنان و همه دستگاه های مسوول تلاش های شبانه روزی خود را برای جلوگیری از تكرار این گونه حوادث به كار خواهند بست.

فادی حاج علی همچنین از خداوند متعال برای شهدای حادثه تروریستی امروز در بیروت علو درجات و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل طلب كرد.

انفجارهای تروریستی صبح امروز مقابل موسسات فرهنگی - رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در منطقه بئرحسن بیروت از جمله رایزنی فرهنگی ایران و دفاتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی و صدا و سیما تا كنون 3 كشته و 128 مجروح به جا گذاشته است.

سیام(4)**1723**9132
۰ نفر