۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۰
کد خبر: 81109412
T T
۰ نفر

جزئیات نقل و انتقال فرهنگیان در سال 93 ابلاغ شد

۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۵۰
کد خبر: 81109412
جزئیات نقل و انتقال فرهنگیان در سال 93 ابلاغ شد

تهران - ایرنا - معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات نقل و انتقالات فرهنگیان در سال 93 را در قالب بخشنامه ای به ادارات كل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ كرد.

به گزارش روز یكشنبه مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این بخشنامه آمده است: در راستای افزایش بهره‌وری و كارایی كاركنان وزارت آموزش و پرورش، افزایش رضایت شغلی فرهنگیان و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش، نقل و انتقال نیروهای رسمی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال درون و برون استانی با اولویت رسیدگی به درخواست ایثارگران و با رعایت ضوابط و مقررات مربوط به ادارات كل آموزش و پرورش تفویض اختیار می‌ شود.

بر اساس مفاد این بخشنامه انتقال به شهر تهران در تمام رشته‌ها و به هر شكل ممنوع است.

در این بخشنامه همچنین آمده است: با توجه به سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش انجام نقل و انتقال نیروهای آموزشی برای سال تحصیلی 94 - 93 در صورتی امكان پذیر است كه در رشته و جنس موردنظر در منطقه مبدا، نیروی دارای كسر ساعت موظف و در منطقه مقصد به آن نیاز واقعی وجود داشته باشد.

همچنین دارا بودن حداقل پنج سال سابقه در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور سال 93 به موجب حكم كارگزینی برای مستخدمین رسمی و پیمانی و عدم تعهد خاص خدمتی به منطقه مبدا از دیگر شرایط ذكر شده برای نقل و انتقالات فرهنگیان در این بخشنامه است.

بر اساس این گزارش، درخواست فرهنگیان به منظور انتقال به دلیل ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و همسر فرهنگی آنان در صورتی كه زوجین فرهنگی باشند به صورت موقت بررسی می‌شود.

تمام حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر منتقل شدگان دائم و موقت از تاریخ اول مهرماه سال 93 از محل اعتبارات اداره كل آموزش و پرورش مقصد پرداخت می‌شود.

فرهنگیان متقاضی نقل و انتقالات می توانند متن كامل بخشنامه را در پایگاه اینترنتی وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir مشاهده كنند.

فراهنگ (1)**1883**1588