۲۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۴۹
کد خبر: 81123659
T T
۰ نفر
فرماندار كوثر: اقتصاد و فرهنگ لازم و ملزوم همديگر هستند

كوثر ، اردبيل - ايرنا - فرماندار كوثر گفت: اقتصاد و فرهنگ لازم و ملزوم همديگر هستند.

عليرضا عليپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به نامگذاري امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي رهبر معظم انقلاب افزود: علت انتخاب اقتصاد و فرهنگ در كنار يكديگر از سوي مقام معظم رهبري لازم و ملزوم بودن آنها است و اميدواريم با تلاش بتوانيم در اين راستا گامي موثر برداريم.

وي ويژگي پيوند اقتصاد و فرهنگ را حلقه مفقوده كشور در چند سال گذشته دانست و گفت: در مديريت جهادي نيازمند تلاش بيشتر براي به انجام رساندن فعاليت و اقدام براي رسيدن به اهداف متعالي هستيم.

وي افزود: موفقيت در عرصه اقتصاد منوط به پيشبرد برنامه هاي فرهنگي است و براي توانمند شدن اقتصاد كشور بايد فرهنگ استفاده بهتر از منابع و امكانات در جامعه ايجاد شود.

وي اظهار كرد: اقتصاد و فرهنگ از مولفه هاي مهم جامعه است و براي تقويت اقتصاد و ديگر بخش ها بايد زيربناي فرهنگي خوبي ايجاد كرد.

فرماندار كوثر گفت: پيام نوروزي مقام معظم رهبري راهگشاي حركت هاي اقتصادي ، سياسي ، اجتماعي و فرهنگي كشور براي مردم و مسوولان است.

وي افزود: رشد و پيشرفت كشور بايد به طور موزون و هماهنگي در همه جوانب صورت بگيرد اگر رشد و توسعه تنها در بخش اقتصاد باشد و به فرهنگ توجه نشود رشد و توسعه متوازن محقق نمي شود.

عليپور گفت: مسوولان اجرايي اين شهرستان امسال كمر همت را بسته و با تلاش بيش از پيش خود و سالي متفاوت تر از سال هاي گذشته براي رفع مشكلات و معضلات اين شهرستان تلاش خواهند كرد.

فرماندار كوثر همچنين با اشاره به اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه ها افزود: تمام مديران و روساي دستگاه هاي اجرايي بايد با عزم همگاني و مديريت جهادي اين مرحله را مديريت كنند.

7123/594/530