۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰
کد خبر: 81136009
T T
۰ نفر
امام جمعه اصفهان: اصلاح اشتباهات گذشته، مورد تاكيد رهبري است

اصفهان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اصلاح اشتباهات گذشته، مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش دفتر نماينده ولي فقيه در استان اصفهان، آيت الله 'سيد يوسف طباطبايي نژاد' روز پنجشنبه در ديدار با

'محمدرضا عارف' افزود: با اين وجود نبايد از برخي انتقادات ترسيد يا براي از دست ندادن راي در دوره هاي بعد كاري را كه به صلاح مملكت نيست، انجام داد.

عضو مجلس خبرگان رهبري بر ضرورت استفاده درست از بودجه هاي دولتي تاكيد كرد و گفت: درآمد حاصل از نفت، سرمايه ملي است و بايد خرج مصارف زيربنايي و ساختاري كشور شود و مردم به روش غيرمستقيم از درآمد آن بهره مند شوند.

وي از روند اعطاي سبد كالا و واگذاري يارانه به مردم انتقاد كرد و افزود: دولت بايد مبلغ زيادي را علاوه بر درآمد حاصل از هدفمند كردن يارانه ها به پرداخت يارانه به مردم اختصاص دهد كه پرداخت اين پول به همه مردم كار اشتباهي است.

نماينده ولي فقيه در استان اصفهان تاكيد كرد: اين مبلغ يارانه كه ممكن است براي برخي حياتي باشد در زندگي بسياري از مردم اثر ندارد اما جمع شدن اين مبالغ مي تواند گره مشكلات بزرگ كشور را باز كند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز در اين ديدار، نظام هدفمندي يارانه ها را طرح خوبي خواند و گفت: اجراي اين طرح كه بسيار شجاعانه بود، با عملكرد بد به انحراف كشيده شد.

'محمدرضا عارف' افزود: بسياري از افرادي كه با وجود تمكن مالي ثبت نام كرده اند بر اين باورند كه پول نفت حق آنهاست و آنها مختارند تا حقوق خود را مديريت كنند در صورتي كه اين تفكر اشتباهي است.

وي گفت: ما بايد از ارزش افزوده نفت استفاده كنيم نه از درآمد آن، زيرا نفت جزو منابع ملي است و بايد براي رفاه حال مردم و آيندگان از آن بهره برد.

د/510/ 607
۰ نفر