۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹
کد خبر: 81151411
T T
۰ نفر
مشاور فنی سابق تیم ملی نیجریه: ایران و بوسنی هیچ نگرانی برای عقاب ها ندارند

تهران- ایرنا- مشاور فنی سابق تیم ملی نیجریه با بیان اینكه نیجریه قبل از آخرین دیدار خود برابر آرژانتین به مرحله یك هشتم نهایی راه پیدا می كند افزود: از نظر من ایران و بوسنی هیچ نگرانی برای عقاب ها ندارند؛ ما همیشه آنها را شكست می دهیم.

به گزارش تارنمای سان نیوز آنلاین، كلمنس وسترهوف كه هدایت تیم ملی نیجریه را در جام جهانی 1994 آمریكا به عهده داشته از استفن كشی كاپیتان سابق خود خواست كه فقط بازیكنانی را به تیم دعوت كند كه برای كسب موفقیت برای كشورشان آماده جنگیدن در زمین فوتبال هستند.

وسترهوف گفت: این تنها راهی است كه كشی می تواند به موفقیت دست یابد.

وی گفت من در ارتباط دائمی با كشی هستم و همیشه توصیه هایم را به او مطرح می كنم. او باید بدنبال بازیكنانی باشد كه آماده جنگیدن در میدان مسابقه برای كشورشان باشند.

وی خاطر نشان كرد كه فقط بازیكنانی كه هدفی دارند برای كسب نتیجه بیشتر تلاش می كنند.

وسترهوف در مورد حریفان عقاب ها در مرحله مقدماتی جام جهانی ابراز اطمینان كرد كه این تیم قبل از آخرین بازی مرحله گروهی، به مرحله یك هشتم نهایی صعود می كند.

عقاب ها اولین دیدار خود را برابر ایران برگزار می كنند و بعد از آن به مصاف بوسنی و هرزگووین می روند. آخرین دیدار آنها مقابل آرژانتین است.

وی گفت من قویا معتقدم كه نیجریه قبل از آخرین دیدار خود برابر آرژانتین به مرحله یك هشتم نهایی راه پیدا می كند. از نظر من ایران و بوسنی هیچ نگرانی برای عقاب ها ندارند ما همیشه آنها را شكست می دهیم.

نیجریه در جام جهانی 1994 با آرژانتین، بلغارستان و یونان هم گروه شد. عقاب ها با وجود شكست مقابل آرژانتین برابر بلغارستان و یونان به برتری دست یافتند و به دور دوم صعود كردند.

وسترهوف نیجریه را به یك قدرت همیشگی در فوتبال آفریقا تبدیل كرد و نشان داد آنها و سایر كشورهای آفریقایی قدرت رقابت در عرصه جهانی را دارند. او عامل دوران طلایی فوتبال نیجریه است.

بازیكنانی مثل جی جی اوكوچا، ساندی اولیش، كانو، رشیدی یكینی ، دانیل آموكاچی كه دوران موفقی را در باشگاههای رده های بالای اروپایی داشتند، تحت سرمربیگری وسترهوف در كانون توجه جهانی قرار گرفتند.

ورزشی(6)**1584**